Комунальному підприємству “Житомиртранспорт” вдалося “вилізти з боргової ями” та вже у 2020 році отримати дохід, на відміну від 2019 року. Приблизна дохідна частина складає 125 тис грн.
Про це сьогодні, 2 лютого, розповів керівник КП «Житомиртранспорт» Житомирської міської ради Андрій Гнеличко під час засідання бюджетної комісії міськради.
Оплата готівкою в комунальному транспорті Житомира зменшилися майже на 20% ( з 98% до 71,2%), натомість житомиряни почали більше використовувати банківські картки, електронні квитки та картку житомирянина.
Головна мета КП «Житомиртранспорт» – щоб гроші за проїзд йшли безпосередньо до підприємства, а також скоротити, а згодом зовсім звільнити кондукторів, що принесе додатковий економічний ефект.
Керівник підприємства також зауважив, що жителям міста видано вже біля 50 тис карток житомирянина.
Їх можна поповнити чи придбати за такими адресами:
У розрахунку доходів та витрат у 2019 року КП ЖТТУ було збитковим. Різниця становила 720 тис грн.
Андрій Гнеличко пояснив, що звітні документи за 2020 рік станом на 2 лютого 2021 року ще не готові, проте за попередніми розрахунками прибуток складає 125 тис грн.
Загальна дохідна частина разом з витратами становить 5 млн грн.
У комунального підприємства немає фінплану на 2021 рік, проте лише фонд оплати праці без податків станом на грудень 2020 рік становив 134 тис грн/міс. Загальні комунальні витрати складають 2 млн грн.
Начальник управління транспорту і зв’язку ЖМР Костянтин Підпокровний розповів, що загалом у 2017 році було закуплено 700 валідаторів, а лише 220 передано на баланс КП “Житомиртранспорт”. Усі інші валідатори на обслуговуванні у ТТУ. Проте програмне забезпечення цих валідаторів потрібно постійно оновлювати. Востаннє, згідно тендеру на ProZorro це коштувало 820 тис грн, хоча по факту для житомирян послуги валідатора не змінюються. Крім того функція оплати проїзду за допомогою телефону (NFC) тепер недоступна через збої та оновлення.
У міськраді також наголосили, що програма “DozoR” для відслідковування руху та місця знаходження громадського транспорту діє й відображає достовірні дані щодо комунального транспорту, а от з переміщенням приватних маршруток чи автобусів житомиряни лише частково можуть бачити графік руху транспорту. У міськраді перевізникам дозволили оплачувати послуги відслідковування транспорту на власний розсуд через карантинні обмеження.
Крім того, згідно стратегії розвитку на 2021 рік “Житомиртранспорт” розглядає можливість звільнення кондукторів завдяки автоматизованій валідації та збільшення контролерів на лініях. Зокрема планують оновити систему забезпечення контролю й витратити на це 172 200 грн.
Зауважимо, що станом на грудень минулого року на зарплату 7 наявних контролерів підприємство витрачало по 100 тис грн/міс. За минулий рік їм вдалось виявити “зайців” в громадському транспорті, які загалом сплатили 70 тис грн штрафів в держбюджет.
Будьте першим, хто прокоментував "У КП “ Житомиртранспорт” зросли доходи й прогнозовані витрати"