У роботі “Київстар” стався масштабний збій

У роботі "Київстар" стався масштабний збій

Сьогодні, 12 грудня, зранку в роботі найкрупнішого українського мобільного оператора “Київстар” стався технічний збій. Користувачі скаржаться на відсутність зв`язку у деяких регіонах та доступу до мережі Інтернет.

Проблеми зі зв`язком, зокрема, спостерігаються у мешканців Житомирщини, Київщини, Івано-Франківщини, Одещини та Дніпропетровщини.

Пресслужба компанії офіційно підтвердила інформацію про масштабний збій.

“Зранку 12 грудня в мережі “Київстару” стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв’язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази. Спеціалісти компанії вже працюють над усуненням проблеми. Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння”,

– йдеться у повідомленні.

На час усунення проблем абонентам пропоноють скористатися послугою “Національний роумінг”. Для цього:

  • Вимкніть автовибір мережі (на Android: Налаштування − Мобільна мережа (чи Підключення) − Оператор; на iOS: Параметри − Стільникові дані − Вибір мережі).
  • Знайдіть та виберіть доступну мережу: Vodafone UA, UA-Kyivstar чи Lifecell.
  • Якщо підключитися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу.
  • Перевірте, чи можна зателефонувати/відправити SMS.

Щоправда користувачі повідомляють, що і національний роумінг наразі не працює.

Нагадаємо також, що відбувається з мобільним зв’язком в умовах блекауту.

Будьте першим, хто прокоментував "У роботі “Київстар” стався масштабний збій"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*