У Житомирській громаді для місцевих підприємців та релокованого бізнесу хочуть створити офісну та виробничу інфраструктуру. Про це заявили у Житомирській міській раді.
Зокрема, приміщення аптеки на вул. Київській, 19/2 планують реконструвати під адміністративно-офісні приміщення. Тут облаштують офіс на 24 робочі місця, конференц-залу на 20 осіб та дві переговорні кімнати на 4 особи кожна. Реалізація даного проекту коштуватиме близько 6,4 млн грн. Однак у міськраді говорять, що спрямують на це виключно грантові кошти.
Це місцевого бізнесу діятиме гнучка система оренди та сервісів, таких: консультаційна підтримка з питань бухгалтерського обліку, фінансової звітності та тощо.
“Сучасна офісна інфраструктура мінімізує початкові інвестиції для тих, хто відкриває чи відновлює бізнес,”
– заявляють у міськраді.
З цією ж метою на базі Центру професійно-технічної освіти у Житомирі, що на вул. Селецькій, 5, хочуть створити також сучасну виробничу інфраструктуру. Тут капітально відремонтують частину приміщень І-го поверху учбово-лабораторного корпусу та облаштують виробничу майстерню для роботи з деревом, металами, полімерами, композитними матеріалами.
Заявляється, що у майстерні матимуть змогу працювати місцеві мікропідприємці, самозайняті особи та студенти, які працюють над прототипуванням власної продукції, здійснюють одиничне та дрібносирійне виробництво продукції/виробів. Для цього тут облаштують надсучасне виробниче обладнання з числовим програмним забезпеченням та 3D-принтерами.
Створення виробничої інфраструктури обійдеться у 16,2 млн грн. Для цього планують задіяти 13,7 млн грн грантових коштів та 2,5 млн грн з місцевого бюджету.
Нагадаємо також, що у Житомирі депутата міської ради підозрюють у організації схеми привласнення бюджетних коштів.
Будьте першим, хто прокоментував "У Житомирі для підтримки місцевого бізнесу планують створити офісну та виробничу інфраструктури"