У Житомирській обласній лікарні пацієнтів змушують купувати канцелярію – головний лікар заперечує

У Житомирській обласній лікарні ім. Гербачевського стався скандал – пацієнти стверджують, що їх змушували купувати канцелярські приладдя для закладу, даючи список разом з необхідними медикаментами. Хворих примушували постачати лампочки, ручки, клей тощо.

Про це Житомир.info повідомила дружина пацієнта лікарні.

Зокрема, про конфлікт розповіла мешканка Черняхівського району, чоловік якої знаходиться на лікуванні в реанімації обласної лікарні:

«Чоловік лежить в реанімації з поламаною ногою, йому мають робити операцію. Дали список медикаментів і цей список, в якому: зошити, папір А4, файли, ручки, клей, пакети для сміття, крем для рук аж 6 штук. Як це все має йому допомогти? Я геть і не знайшла всього, щоб купити».

Проте головний лікар медзакладу Богдан Леськів звинувачення заперечив:

«Мене це теж цікавить. Я цієї інформації не маю. Мене дивує, що хтось, кудись інформацію скидає. В закладі є посадові особи: це завідувач того відділення, де перебуває пацієнт, це є медичний директор і це є генеральний директор. Тут має бути правильна логіка. Якщо хтось об’єктивно незадоволений наданням медичної допомоги, або отакими речами, про які я, до речі, перший раз чую, про стрічки там якісь і пакети для сміття, то які проблеми? Приходять до завідувача відділення, до медичного директора, та навіть до генерального директора і питають, що це таке? Звідки воно? Хто дав таке доручення? Хто ці листочки незрозумілі для мене написав? Тоді я дам відповідь. Якщо це відбувається з невідомо якої причини, я навіть не знаю, чи воно відповідає дійсності, ці листочки, про які ви говорите. Якщо дружина хворого, чоловік якої перебував у відділенні, вважає, що якимось чином були обмежені її права, вона повинна на ім’я генерального директора написати заяву і сказати, що в такому відділенні відбуваються такі речі. І я їй дам відповідь, або це правда, і ті люди, які до цього причетні, в такий-то спосіб наказані, або що це не підтвердилось. Але для цього в мене має бути звернення, це нормальна визначена законом процедура. Віртуально, я можу припустити, що люди бояться, поки родич перебуває в закладі. А коли пацієнта виписали з лікарні, що заважає звернутися громадянину з відповідною заявою, що така ситуація склалася? Я відповідним чином, у спосіб, визначений законодавством, видаю наказ і проводжу службову перевірку. Якщо дійсно, якісь порушення мали місце, то люди повинні бути покарані. Якщо в мене немає цього звернення, в який спосіб я маю покарати винних? Хай звертаються до мене чи листом-зверненням, чи усний прийом, чи електронною поштою і викладають ті факти, які начебто мали місце. А я тоді дам відповідь – мали чи не мали. Іншого варіанту немає. До мене офіційних звернень з приводу того, що в якийсь спосіб було порушено чинне законодавство, і якісь листочки хтось роздавав, на сьогоднішній день не було».


Будьте першим, хто прокоментував "У Житомирській обласній лікарні пацієнтів змушують купувати канцелярію – головний лікар заперечує"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*