Stay with Ukraine
Stay with Ukraine
1X FAN models
coin24 crypto exchange
1xfan manager
coin24 crypto exchange

Відродження через творчість: український шоу бізнес у воєнний час

Відродження через творчість: український шоу бізнес у воєнний час

Повномасштабна війна, що охопила Україну з 2022 року, докорінно змінила функції й обличчя національного шоу-бізнесу. Артисти, які раніше асоціювалися з розвагами, червоними доріжками та гастролями, опинилися в новій реальності, де мікрофон часто стає таким же важливим, як бронежилет.

У перші дні повномасштабного вторгнення більшість артистів припинили свою комерційну діяльність. Але вже невдовзі стало очевидно: музика, кіно, театр і навіть гумор мають колосальний вплив на моральний дух населення. Культура стала однією з форм спротиву, а український шоу-бізнес — каналом комунікації між митцями й народом.

Український шоу-бізнес зазнав великих змін та реформ від початку повномасштабної війни. Українські артисти почали масово переходити на рідну соловʼї ну. Також чимала кількість артистів почали перекладати свої російськомовні хіти, даючи своїм пісням «нове життя». Ті хто полюбляв навідуватися до країни-агресора зі своїми концертами забули нарешті туди дорогу, зрозумівши, що весь час розважали агресора.

З початку повномасштабної війни український шоу бізнес набув своєї національної сутності та самосвідомості. Але головний результат це те, що ряди українських артистів засяяли новими іменами, такими як: KOLA, Shumei, Parfeniuk, Клавдія Петрівна, Артем Пивоваров та багато інших. Нова ера українських зірок впевнено увірвалися в шоу бізнес у такий нелегкий час. Їх найбільша перевага у тому, що вони не повʼязані співпрацею з російським шоу-бізнесом та не заплямовані неоднозначним минулим. В умовах обмеженого доступу до великих сцен і постійної небезпеки, значна частина шоу-бізнесу перемістилася в онлайн. Артисти активно використовують соціальні мережі, стріми, YouTube-платформи для донесення свого мистецтва та повідомлень. Часто ці виступи поєднуються з благодійними зборами — так шоу-бізнес став потужним інструментом волонтерства. Деякі діячі культури не обмежились лише творчістю. Вони пішли добровольцями до ЗСУ або стали активними волонтерами. Їхній вибір — це не просто жест, а глибока відповідь на виклики часу. У військових частинах, шпиталях і на передовій їхня присутність дає людям віру і силу.

Через стрімкий розвиток та появу молодих артистів стало поширене загальне погіршення якості кліпів, релізів та іншого контенту, але в інтервʼю « ГЛАВКОМ» продюсер Михайло Ясинський запевняє, що «Ми не можемо говорити про погіршення якості у часи, коли основним інструментом просування артиста є TikTok. Відео у цій соцмережі не можуть бути дорогими»

З цього коментаря і власним спостереженням можна зробити висновок, що сучасна відео платформа TikTok стала площадкою для становлення популярності багатьох нових зірок естради. Завдяки своєрідній специфіці популяризації у даній платформі створено зручні та ефективні умови для просунення контенту в «топ».

На останок Михайло Ясинський додав «Головне про що має думати артист, – як створити хітову пісню, як на мене. Де знайти аудиторію для прослуховування – це вже справа другорядна. Чи на традиційному телебаченні, чи на радіо, чи в інтернеті».

Тож український шоу-бізнес сьогодні — це не лише про сцену. Це про свідомість, відповідальність і спільну боротьбу. І коли настане мир, ця трансформація не зникне. Вона стане фундаментом нової культурної епохи, в основі якої — гідність, пам’ять і національна ідентичність.

Єлизавета Павлушина

Ніна Матвієнко — голос душі українського народу



Будьте першим, хто прокоментував "Відродження через творчість: український шоу бізнес у воєнний час"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*