Як безпечно “фільтрувати” інформацію

Щодня ми отримуємо безліч інформації, яку пересилаємо нашим рідним та друзям. Але не вся вона є безпечною та правдивою.

У патрульній поліції Житомирщини підготували для вас декілька порад, як безпечно “фільтрувати” інформацію:

  • діліться конфіденційною інформацією лише з тими, кому ви довіряєте;
  • використовуйте “зникаючі” повідомлення або створіть секретний чат, з якого неможливо переслати повідомлення або зробити скріншот;
  • ніколи та нікому не надавайте коди підтвердження повідомлення, ввімкніть двоетапну перевірку, щоб додатково захистити свій обліковий запис;
  • налаштуйте “конфіденційність”, щоб контролювати те, хто може бачити дані вашого профілю в соціальних мережах та месенджерах;
  • перевірте точність пересланих повідомлень — довіряйте інформації лише з офіціальних джерел;
  • перегляньте історію чату та учасників в групах, якщо помітили підозрілу активність — видаліть історію та незнайомих вам людей;
  • якщо ви надіслали повідомлення випадково — ви можете його видалити у всіх учасників групи;
  • не відкривайте листи від невідомих або підозрілих абонентів. Не переходьте за посиланнями та не завантажуйте додатки, прикріпленні до повідомлень — вони можуть містити вірус.
  • скаржтесь на будь-які контакти, які здаються шахрайськими або надсилають погрози.

Пам’ятайте, всі повідомлення про евакуацію населення надсилаються лише через офіційні канали комунікації.

Тож будьте уважні!

Будьте першим, хто прокоментував "Як безпечно “фільтрувати” інформацію"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*