Зараз неабиякого потужного розвитку набуває соціальна мережа Instagram. За останні 5 років звичайна соціальна мережа, де можна було поділитися лише своїми гарними світлинами перетворилася в ефективний маркетинговий інструмент. Завдяки грамотному й професійному веденню соціальної сторінки, бренди, компанії та підприємці почали виходити на значно професійніший рівень. Бо саме завдяки мережі вони почали охоплювати більшу кількість реципієнтів, а тобто майбутніх клієнтів.
Але що ж я маю на увазі під фразою «грамотне й професійне ведення сторінки»? Спитаєте ви. В цьому понятті закладається безліч факторів. Від регулярності публікування контенту на сторінці до вибору кольорові гами у створенні стилю для сторінки. Але одним із найважливіших факторів у зацікавленні нових підписників все-таки є візуал. Як нам уже відомо, ми маємо всього 3-5 секунди, аби зацікавити людину і зробити її своїм підписником. А реципієнти у першу чергу звертають увагу на візуальну естетику. Тож, як створити естетичний візуал для власного бренду в Instagram? Ви це все дізнаєтеся у цій статті.
- Створіть власний стиль або «родзинку» власного блогу. Оберіть свою комфортну кольорову гамму та ведіть блог в обраному стилі, або ж навпаки можете обрати лайф стайл, де ви будете публікувати контент, так би мовити, «без прикрас». Або, наприклад, можете якось по-особливому подавати інформацію у своєму блозі.У всіх цих варіантах ви знайдете свою аудиторію, головне, щоб це допомагало розкрити вашу особистість підписникам. В цьому моменті дається воля вашій фантазії, головне створити елементи асоціації саме з вами (або ж з брендом, якщо ви на нього працюєте) для аудиторії.
- Публікуйте лише якісні, чіткі фото, бо один неякісний кадр може зіпсувати усю візуальну естетику профілю, звичайно якщо це є головний акцент вашого блогу. А щоб гарно поєднати світлини вашого профілю в єдиний стиль, краще планувати публікування фото заздалегідь. Робити це можна завдяки спеціальним застосункам, наприклад такі як Inprewiew. Де ви з легкістю можете подивитися та поєднати фото в єдину гармонійно-естетичну композицію. В цьому моменті відіграє важливу роль вміння створювати композицію з кадрів крупного, середнього та дальнього плану. Щоб зрозуміти усі тонкощі даного прийому вам допоможе моя табличка «Кольорова схема». За нею легко визначити, якого плану фото потрібно краще викласти наступним і якого кольору. З часом вам табличка не буде потрібна, і ви почнете з легкістю створювати естетичний контент.
- Правильна обробка фото. Створюйте власні пресети для гарної обробки фото. У цьому вам стане у нагоді такі за стосунки як Lightroom та Snapseed. Головне пробувати різні варіанти, не поспішати, і так граючись ви знайдете «свій» стиль. Бо неправильною обробкою можна лише зіпсувати світлину, то в такому випадку вже й краще відмовитися від обробки.
- Надивленість. Тренуйте своє естетичне бачення через надивленість. Підписуйтеся та слідкуйте за блогерами або інфлюенсерами, які вам подобаються або ведуть блог у схожому з вами стилі, також вам у нагоді стане застосунок Pinterest, адже це невичерпне місце натхнення та ідей, де ви точно знайдете щось цікаве для себе. Приклади можете роздивитися нижче.
Як ви бачите, ведення Instagram – далеко нелегка справа, а це лише зачепилася тема візуалу та естетики блогу, але це того вартує. Адже саме ця соціальна мережа вважається найефективнішою платформою для створення та просунення особистого та комерційного бренду.
Єлизавета Павлушина
Найпоширеніші помилки початкових інфлюенсерів у просуванні власного бренду
Будьте першим, хто прокоментував "Як створити гарний візуал соціальної сторінки в Instagram?"