Найпоширеніші помилки початкових інфлюенсерів у просуванні власного бренду

Найпоширеніші помилки початкових інфлюенсерів у просуванні власного бренду

Якщо ви вже визначилися, що хочете стати інфлюенсером, то майте на увазі, що скоро перед вами  стане завдання у просуванні та масовому розголосі про себе. Але як же зробити це правильно? Щоб потім не виправляти помилки й не розпочинати все спочатку або взагалі закинути все лише на початку шляху. У цій статті, я вам розкажу про помилки, які найчастіше допускаються інфлюенсерами початківцями.

По-перше, сформуйте свою цільову аудиторію, визначте приблизний віковий діапазон вашої майбутньої аудиторії, а також для кого буде ваш блог цікавішим для жінок чи чоловіків? Також оберіть декілька тем/інтересів, які ви будете розкривати на своїй сторінці. Придумайте ті асоціативні елементи, завдяки яким вас будуть впізнавати в мережі серед сотні інших блогів.   

Наступною порадою буде те, аби ви використовували якнайменше тексту у своїх постах, а більше надавали перевагу розмовним сторіс та гарному фото та відео контенту. У його створенні памятайте, що у нас є всього 1-1,3 секунди для того, аби зацікавити людину. Тому, чим частіше змінюється картинка, наприклад у відеоматеріалі Reels, тим більша ймовірність, що людина зацікавиться і не пройде повз.

Також рекомендую не скуповувати відразу рекламу у всіх можливих пабліках і блогерах. Створіть та наповніть свою сторінку якнайкраще. Для природного приросту аудиторії використовуйте популярні хештеги під вашими публікаціями, накладайте популярні треки у своїх сторіс, відео та фото.

І остання, певно найважливіша порада. Ніколи не погоджуйтеся на рекламу не перевіреної вами особисто рекламної продукції, яку вам згодом будуть присилати. Спочатку перевіряйте особисто і лише тоді, якщо характеристика товару збігається з вашим враженням, то можете сміло рекламувати. Бо дуже багато популярних інфлюенсерів повелися на гроші, бо рекламування послуга гарно оплачувана, але втратили набагато цінніше – довіру людей. Її вже ти не повернеш ні за які гроші, час та цікавий контент. Таких історій багато, тому повторювати їх не варто, бо тоді точно можна ставити хрест на своїй карєрі інфлюенсера, тому що ніхто не буде вже вас сприймати серйозно.

 Інфлюенсеринг, як бачите, це далеко не просто. На самому початку вже потрібно продувати кожен свій крок наперед, аби потім не починати все спочатку. Легко не буде памятайте про це, але потім ваші старання будуть працювати  на вас. При дотриманні порад, які перераховані вище можна отримати вагомі результати та уникнути вагомих помилок. Не бійтеся, дійте та творіть! І тоді у вас обовязково все вийде!

Павлушина Єлизавета

Головні smm-тренди Instagramу 2024 році

Будьте першим, хто прокоментував "Найпоширеніші помилки початкових інфлюенсерів у просуванні власного бренду"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*