З 1 серпня проїзд у транспорті Житомира дорожчає, але не для всіх

Вже з 1 серпня 2020 року у житомирському транспорті подорожчає проїзд при готівковій оплаті та банківською картою на 1 грн:  

«Наша мета — безготівкова оплата проїзду у всьому транспорті міста. На сьогоднішній день транспортна картка — це єдиний квиток, яким можна скористатися у всьому транспорті, і ціна на нього не змінюється. Тобто для мешканців міста, наших пасажирів, які користуються нашим комунальним і приватним транспортом, і мають транспортну карту, для них нічого не змінюється. Тариф не підвищується, а при оплаті готівкою, зростає на 1 грн. Якщо не працює валідатор, вартість проїзду — 3 грн, без винятку. На сьогоднішній день видано вже практично 35 000 пільгових карт і 2600 звичайних громадянських. Ощадбанк і далі продовжує видавати карти. Так, можливо є якісь карантинні обмеження, виникають черги, вони не можуть прийняти всіх людей одразу, але ми даємо ще місяць», — пояснив заступник міського голови Олександр Шевчук.

Олександр Шевчук зауважив, що для пенсіонерів та пільговиків є певні умови та обмеження:

«Також з 1 серпня 2020 року ми вводимо картку житомирянина, яка працює як пільгова картка для пенсіонерів та інвалідів 3 групи, вона дає можливість їм їздити в електротранспорті безоплатно, в маршрутному таксі та автобусах нічого не змінюється, для учнів вартість теж залишається незмінна. Якщо заходить пільговик з іншого міста, він зобов’язаний платити 3 грн, в нас пільга на безкоштовний проїзд в електротранспорті тільки для наших житомирян. Крім того, для пенсіонерів, існує годинне обмеження, воно нікуди не зникає. Це дає можливість тим, хто приїхав з інших міст та не користується зранку нашими автобусами та маршрутами, з 10 до 16 години сплачувати за проїзд 3 грн, і інший час вартість буде повною». 

Також він зазначив, що з банківських карток житомирян, якими вони сплачували свій проїзд, наразі не знімають зайві гроші, а банк у свою чергу повернув всі кошти:

«Та ситуація, при якій з банківської карти житомирян знімалася більша сума, ніж коштує проїзд, вирішена, всі кошти були повернуті реверсно. Деякі наші мешканці не отримали підтвердження того, що їм повернулися кошти, бо замала сума, і виписка на цю суму просто не передбачена умовами банку, але вся сума повністю була повернена». 

Отримати інформацію про пункти продажу та поповнення електронних квитків можна прямо в транспорті або за гарячою лінією управління транспорту та зв’язку:

«У нас є інформаційні листівки, які розклеєні у всьому транспорті без винятку, там відображені всі точки, де можна поповнити і придбати карту, і взагалі отримати інформацію про баланс, також можна зателефонувати на гарячу лінію управління транспорту і зв’язку ЖМР – 0412 48 11 99».

Будьте першим, хто прокоментував "З 1 серпня проїзд у транспорті Житомира дорожчає, але не для всіх"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*