Житомирські комунальні підприємства надаватимуть послуги дистанційно

Комунальне підприємство «Житомирводоканал», «Житомиробленерго», «Житомиргаз» та «Житомиртеплокомуненерго» також йдуть на карантин, тому усі свої послуги надаватимуть дистанційно.

КП «Житомирводоканал» повідомив:

«Для Вашої зручності ми посилимо комунікацію у віддаленому доступі: 

-для того, щоб отримати консультацію з того чи іншого запитання — зателефонуйте у кол-центр (з 08:00 до 19:00): (0412) 550 552, 0 800 752 553; 

-щоб дізнатися про перебіг аварійно-відновлювальних робіт — зателефонуйте на номер: (0412) 24 08 10, (0412) 46 70 15;

-ФОПи можуть отримати рахунки, звернувшись до своїх контролерів; 

-з питань замовлення послуг з повірки, пломбування, розпломбування лічильника — звертайтесь за телефоном: 067 411 25 91, 095 203 20 28. 

Наші послуги ви можете замовити в онлайн-режимі, перейшовши за посиланням. Зверніть увагу, що послуга буде надана після закінчення карантину».

АТ «Житомиргаз» вводить карантин по підприємству та переходить в режим онлайн:

«Житомиргаз» розуміє, що всі клієнти зіткнулись з певними обмеженнями. Разом з тим, Оператори ГРМ нагадують споживачам, що всі операції пов’язані з передачею показань лічильників та сплатою рахунків можна здійснювати віддалено онлайн або з мобільних пристроїв. Звертаємо Вашу увагу на наявність альтернативних способів зв’язку з АТ «Житомиргаз». 

Телефони: Контакт-центр: (0412) 55-80-04 та 067-33-38-104; 

Житомирське відділення — (0412) 42-27-47; 

Сервісний центр з повірки лічильників — (0412) 39-59-14. 

Через онлайн сервіси:

• Вайбер бот 7104ua;

• Особистий кабінет на сайті 104.ua ;

• Електронна пошта — contact@zt.104.ua ;

• Facebook сторінка АТ «Житомиргаз»

«Житомиртеплокомуненерго» також подбав про своїх клієнтів, тому надав свої контакти для дистанційної комунікації:

«З 16 березня по 3 квітня ми змушені обмежити доступ до адміністративної будівлі КП «Житомиртеплокомуненерго» ЖМР (Київська, 48) та розрахункової групи, яка знаходиться за адресою вул. Київська, 71 для осіб, які не є працівниками КП «Житомиртеплокомуненерго» ЖМР. Для Вашої зручності ми посилимо комунікацію у віддаленому доступі:

Приймальня підприємства:тел. 47-19-30, електронна пошта teplo@teplo.net.zt.ua

➢ Теплова інспекція: тел. 22-98-08.

➢ Аварійно-диспетчерська служба: тел. 47-19-29.

➢ З питань обслуговування юридичних споживачів звертатись за номером телефону: 55-25-02.

➢ З питань обслуговування населення (щодо розрахунків та договорів) телефони розрахункової групи: 55-48-42, 55-48-43, 55-48-67, 55-34-81.

➢ Автоматична лінія для прийому скарг та пропозицій: 554-000.

➢ Документи та звернення громадян будуть прийматися:

— через скриньку, розміщену на вході в приміщення по вул. Київська, 48;

— через електронну пошту канцелярії: kancztke@gmail.com;

щодо розгляду документів та звернень громадян звертатися за телефонами: 47-19-30, 0931911895».

АТ «Житомиробленерго» нагадує своїм споживачам, як комунікувати на період карантину:

«Зважаючи на карантин та заходи щодо обмеження скупчення великої кількості людей в одному місті, АТ „Житомиробленерго“ вважає за потрібне нагадати споживачам електричної енергії про альтернативні способи отримання та передачі інформації: Телефони кол-центру, які працюють цілодобово:0412-55-92-82, 0671559282, 0959559285, 0800309282. Мобільний додаток „Ваш рахунок“, який дуже зручний для передачі показів лічильника та отримання рахунку. Передати покази можна безпосередньо на сайті АТ „Житомиробленерго“ у розділі „Ваш рахунок“. Онлайн кабінет для юридичних споживачів. Електронна пошта для звернень до кол-центру: call1@co.ztoe.com.ua Електронна пошта для звернень до ІКЦ: icc@co.ztoe.com.ua Телефон довіри (анонімний)— 40-21-28», — повідомили альтернативні варіанти для отримання послуг у обленерго.

Будьте першим, хто прокоментував "Житомирські комунальні підприємства надаватимуть послуги дистанційно"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*