У Житомирі на загальний огляд виставили перші автобуси МАЗ-206, які місто придбало у лізинг. Times.Zt.Ua вже писав: головною проблемою цієї моделі є те, що її почали серійно випускати 2009 року. А 9 років у сучасному автомобілебудуванні – це ціла епоха. То який сенс було закуповувати транспорт “другої свіжості”?..
Є також інші моменти, які ставлять під сумнів логіку дій міської влади у транспортному питанні. Відомо, що автобуси в Україні розробляють і випускають одразу декілька підприємств: ЗАЗ, ЛАЗ, “Богдан”, “Електрон” тощо. Наприклад, міські автобуси ЗАЗ закупило одне з польських міст, де їх успішно експлуатують. А львівський “Електрон” минулого року представив на виставці у Києві сучасні електробуси – набагато прогресивніший та чистіший вид транспорту, ніж автобуси з дизельними двигунами, які вподобав Житомир.
Нарешті, є ще й політичний момент. Закупивши український автобус або електробус – Житомир підтримав би вітчизняного виробника. Але наше місто придбало білоруські МАЗи. І підтримало цим країну, у якій раптово зникають українські громадяни (Павло Гриб) – а потім раптово з’являються у російській в’язниці… Жодних ілюзій тут бути не може: лукашенківська Білорусь – ворожа до України держава, на території якої путінські спецслужби спокійно викрадають українців і порядкують, наче у себе вдома.
Тарас СТРІЛЬЧИК
Артем НОВИЦЬКИЙ
Читайте також:
Протягом 10 днів у Житомир прибудуть перші автобуси з Білорусі
Розводять нас як лохів!Сухомлин,ми живемо в сучасному світі,почни читати коментарі в інтернеті і буде тобі щастя,місто загибається від твоєї влади,де покращення???кого колишуть зараз твої автобуси,невже це перша проблема????