Протягом двох місяців в нових комунальних автобусах Житомира з’явилися звукові доріжки з побажаннями “від Євгенія Демчика” (ред. —керівник Житомирського трамвайно-тролейбусного управління) . Нагадаємо, його призначили головою підприємства 6 вересня минулого року.
Журналісти Times.ZT проїхалися трьома автобусами №53 і №53А. За нашими спостереженнями, реклама лунає після кожної зупинки. Зміст реклами не носить передвиборчий характер, але після кожного такого побажання чітко проголошується посада та ім’я Євгена Демчика. Це підсвідомо може впливати на пасажирів, а в майбутньому, на виборців.
Ми поцікавились у пасажирів, чи подобаються їм такі звукові доріжки. Думки людей розділилися, дехто вважає, що це ніяк на них не діє.
«Звісно, це добре, що в хорошому транспорті є таке. Мене це зовсім не дратує! Погодьтесь, це краще, ніж шансон», — вважає Олександр.
Інші пасажири обурюються на кількість повторів.
«Я думаю, це не погано, коли нас навчають бути чесними і ввічливими. Але її (ред. — реклама) дуже багато. Один раз їхала і слухала понад 10 разів» , — розповіла Анна.
Будьте першим, хто прокоментував "Вірусний Демчик: керівник ЖТТУ піарить себе чи вчить житомирян?"