Бренд-стратег Кирило Онацький про «Житомирських ентузіастів», альтернативну айдентику міста, проєкти і кошти на їх реалізацію (ФОТО)

Бренд-стратег Кирило Онацький про «Житомирських ентузіастів», альтернативну айдентику міста, проєкти і кошти на їх реалізацію

Наприкінці вересня  у публічному доступі з’явилася віртуальна екскурсія  Національним музеєм космонавтики ім.С.Корольова, де атмосферу закладу передали через тему «Зоряних війн», а про експонати розповідає голографічний гід.

Це один із проєктів ГО «Житомирські ентузіасти», що була створена кілька місяців тому та об’єднала навколо себе місцеве ком’юніті – близько півсотні креативних та ініціативних людей, що прагнуть змінювати та розвивати своє місто,  робити його комфортним і цікавим, змінювати загальний вектор сприйняття та самопрезентації, створювати нові й сміливі асоціації з містом, окрім звичних шкарпеток і морозива.

Попередньо відеороботу встигли показати у рамках заходу «Житомир існує?», який «ентузіасти» провели 3 вересня у Києві спільно з командою митців «Vimyaistyny», а також під час презентації волонтерської програми «Ентузіаст» 16 вересня.

Ідея створити таку організацію належить Кирилу Онацькому. Він народився та виріс у Житомирі, шість останніх років жив у столиці, професійно реалізувався у сфері маркетингу та суміжних сферах, позиціонує себе  як бренд-стратег. Від початку повномасштабного вторгнення знову повернувся у рідне місто, а у квітні цього року зарелізив альтернативну айдентику  Житомира, яку розробив разом зі своєю командою, акцентуючи увагу на космічній тематиці і безпосередньо особистості конструктора і винахідника Сергія Корольова.

«Декілька років мене турбувало, що людина, яка народилась в Житомирі і першою відкрила людству космос, залишається майже непомітною. І наш   музей космонавтики не дуже популярний, хоча має гарну унікальну колекцію. Тому я вирішив запропонувати нові асоціації з містом, та цей проєкт не тільки про логотип і айдентику, він   –  про мрійників, і про те, що все можливо. Навіть якщо ти народився в Житомирі», –  пояснив тоді  Кирило Онацький.  

У рамках заходів «Майстерня міста Житомир-2023»  «Житомирські ентузіасти» вперше заявили про себе публічно і провели опитування серед відвідувачів «Що не вистачає для комфорту в районі  їх проживання (смітники, навігація, парки, дитячі і дорослі спорт зони, велодоріжки тощо)?», результати якого  оприлюднили згодом. У серпні представники організації взяли участь у дискусійній панелі з нагоди  відзначення Дня молоді в Житомирі.

Крім цього, долучилися до процесу дослідження та аналізу території Замкової гори. Цю інформацію озвучили у рамках урбаншколи, що проходила в Житомирі минулого місяця і тривала три дні.

Це лише деякі напрацювання, зауважив Онацький. На сьогоднішній день їм вдалося успішно пройти перший етап – зібрати команду, кістяк якої близько 10 осіб, налагодити співпрацю з місцевою владою, заручившись підтримкою департаменту містобудування та земельних відносин, а також Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ), Агенцією розвитку міста, обговорити ряд ідей та затвердити першочергові проєкти у сферах урбаністики, соціального та культурного розвитку (навігація, сміттєві баки, єдина стильна і зручна платформа з усіма івентами, урбан-хакатони та інші заходи). Далі – формування урбаністичного-архітектурного середовища фахівців для якісної розробки проєктів, пошук інвесторів, меценатів та залучення грантів для їх впровадження. У цьому плані мають принципову позицію  – не використовувати бюджетні кошти.

«Ще перебуваючи в Києві, помітив, що житомиряни не дуже пишаються своїм походженням, соромляться і навіть приховують це. Я ж Житомир любив і для мене він був можливістю відпочити, перезавантажитися після життя у центрі столиці. Це тихе місто,  в якому бачу великий потенціал і мені було б цікаво його популяризувати. Найперше я зайнявся бренд-айдентикою – це альтернативна айдентика, що базується на космічній темі. Ця ідея, судячи з публікацій у ЗМІ та реакцій у соцмережах, дуже відгукнулася прогресивній частині місцевих жителів та отримала цілковиту підтримку. Власне, ідея полягала у тому, що Житомир – це не тільки шкарпетки або не просто шкарпетки, адже у нас тут народилася така геніальна людина, яка була першовідкривачем у багатьох космічних питаннях.

Насправді це важлива точка, з якої варто починати самоідентифікацію. Перший реліз цього проєкту я зробив за день до початку повномасштабної війни на особистих сторінках в соцмережах, а навесні 2023-го повноцінний варіант був розміщений на  окремому сайті. Тоді я сів і задумався, а що ж робити далі? Зрозумів, що хочу й надалі працювати над розвитком Житомира, але мало що в цьому розумію, в плані громадської діяльності, тому потрібно було знайти людей, які мають ідеї, фахівців у сфері урбаністики тощо. Створення ГО «Житомирській ентузіасти» – це й був наступний крок і тривалий час ми просто збиралися, багато говорили, ділилися думками, в якому напрямку варто рухатися далі, – пригадує Кирило Онацький. – Наразі я зібрав потрібних людей, ми структурували нашу подальшу роботу, познайомилися з впливовими і важливими людьми міста, почули думку  житомирян (отримали фітбек у рамках опитування під час трьох івентів) та оцінили на скільки це співпадає із баченням місцевої влади.  

Отож, ми хочемо об’єднати зусилля влади, громадськості та бізнесу задля покращення нашого спільного міського простору. Готуємося підписувати меморандум із міською радою, будемо розробляти пропозиції для бізнесу: як вони можуть долучатися і проявляти себе як соціально-відповідальний бізнес. Зараз це дуже важливий тренд, який нарешті доходить й до нас і все більше компаній показують як  і кому вони допомагають. Для пересічних житомирян наша організація – це те місце, куди можна прийти з своїми ідеями, проєктами, конкретними пропозиціями і отримати зворотній зв’язок, сприяння, корисні поради, консультації. Ми допоможемо оформити це документально, розкажемо, як зробити краще, кому показати, куди і до кого звернутися в міській раді  та інше».

Долучитися до спільноти «Житомирські ентузіасти», слідкувати за анонсами та результатами діяльності можна у соцмережах Інстаграм, Фейсбук, підписатися на Телеграм-канал, відвідавши офіційний сайт.

У Житомирі військові створили бренд одягу «Palai»: частину прибутку направляють на спортивну реабілітацію ветеранів (ФОТО)

Житомирянка організовує в Брюсселі благодійні “Вечорниці” – готують українські страви і донатять на ЗСУ (ФОТО)

 Юлія Демусь

Будьте першим, хто прокоментував "Бренд-стратег Кирило Онацький про «Житомирських ентузіастів», альтернативну айдентику міста, проєкти і кошти на їх реалізацію (ФОТО)"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*