У Житомирі військові створили бренд одягу «Palai»: частину прибутку направляють на спортивну реабілітацію ветеранів (ФОТО)

У Житомирі військові створили бренд одягу «Palai»: частину прибутку направляють на спортивну реабілітацію ветеранів

«Palai»  – молодий бренд одягу, який несе в собі бажання підтримати тих, хто отримав важкі поранення і втратив кінцівки на війні, а також привернути увагу спільноти до їх потреб.

Його створили екс-розвідник, а нині волонтер Назар Двірченко із Бердичева разом із  другом Олександром Сурмачем – колишнім командиром роти 95 бригади. За  їх плечима участь в АТО/ООС та захист країни під час повномасштабного вторгнення на різних ділянках фронту.

Презентували «Palai»  під час благодійного показу 8 жовтня у Житомирі, відвідувачі та учасники якого зібрали і передали кошти для 139 окремого батальйону територіальної оборони.

Наразі бренд  з-поміж іншого представлений окремою лінійкою одягу –  жіночі та чоловічі футболки чорного кольору з логотипом «Palai», розмірна сітка  – M, L, XL, XXL, XXXL. Вартість виробу – 870 гривень. Можна замовити доставку поштою по всій Україні або купити в магазинах «Я – Українець» у Житомирі та Бердичеві.

Особливість цих футболок у тому, що один рукав коротший за інший, а зображено на ньому символ української незламності й свободи – вишивку. Власне, завдяки цьому не лише привертають увагу до захисників, які втратили кінцівки чи були поранені/травмовані під час виконання бойових завдань на  передовій, але й збирають кошти на їх реабілітацію, оскільки частину прибутку від реалізації футболок (25%) передають на Благодійний фонд «Палай», що є амбасадором проєкту «Вдячність героям» і допомагає адаптуватися до нових умов життя з обмеженими можливостями, забезпечуючи спортивну реабілітацію ветеранам. Це спортивно-туристичний захід,  мета якого – повернення до цивільного життя через спорт, а також прояв поваги та шани до героїв від українського народу.

Усе проходитиме в Трускавці на базі санаторію “Карпати”, що стане платформою для фізичної та психологічної реабілітації військових. У рамках проєкту використовуватимуть різні спортивні дисципліни –  «CrossFit», бойове мистецтво джіу-джитсу, підйом у гори, прогулянки на конях та квадроциклах, а також з військовими будуть працювати реабілітологи та психологи, які пройшли спеціальне навчання в Ізраїлі.

Організатори переконані, що саме  спорт та робота з фахівцями високого рівня допоможуть учасникам адаптуватися до нового життя, зміцнити своє тіло та  дух. Не приховують: так як раніше вже не буде, але українці мають стати міцною опорою для мужніх воїнів, які зазнали поранень, стримуючи ворога  і забезпечуючи мир та спокій на решті територій країни.

«У самому серці бренду лежить  величезна вдячність тим, хто віддає все на фронті, тим, хто ризикує своїм життям заради нашої безпеки і свободи. Цей проєкт з’явився з метою забезпечення моральної, психологічної та практичної підтримки військових, які зазнали важких травм та втрат на полі бою. 25 % відсотків з прибутку  від продажів ми будемо перераховувати на реабілітацію військових, які втратили кінцівки на війні. Решта коштів йтиме на розвиток бренду – збільшення асортименту й обсягів виробництва, аби ми могли працювати, розвиватися і, відповідно, продовжувати допомагати і реалізовувати задумане. Планів маємо чимало, адже як ніхто розуміємо, через що всі ці роки проходять військові, які віддають в ім’я перемоги і своєї країни все, що мають. Вже зараз маємо думати про них, а не коли вони повернуться з фронту, – пояснюють засновники «Palai». – Ветерани не вміють і не будуть чекати, вони не попросять, за це маємо із вдячністю подбати ми – ті, хто в тилу.

Один зі способів підтримати їх сьогодні – придбати вироби нашого бренду і зробити донат у реабілітацію поранених, аби вони могли знову повернутися до звичного ритму життя, бути потрібними й корисними, а не лишатися один на один зі своїми проблемами. «Palai» – це не просто бренд, а рух, що об’єднує людей, надаючи їм невичерпну дозу підтримки і натхнення, аби жити повноцінним  життям не залежно від обставин.  Ми запустили у продаж лімітовану серію футболок, один рукав яких коротший за інший та прикрашений українською вишивкою. Це символізує солідарність та підтримку тих, хто втратив частину себе, захищаючи Україну. У нас всіх спільна мета і спільні надії. Маленькими кроками робимо велику справу.  Ви можете замовити і придбати футболку, зробити прямий донат на фонд «Палай» або просто поширити інформацію про бренд та ініціативу серед знайомих, колег чи поділитися дописами у соцмережі. Крім цього, на фірмові футболки поло, які також створює наш бренд, поширюється акція: одну ви купуєте собі, а другу таку ж ми передаємо безпосередньо воїнам. Вже найближчим часом оприлюднимо перші звіти, а поки хочемо подякувати всім, хто нас підтримав на шляху до запуску власного бренду, зокрема Благодійному фонду “Балу”, “Лізі ТMS” та ГО «Світ Довкола», друзям з 95, 46, 26, 30, 54, 93, 92, 54 бригад, НГУ, ТРО”.

Юлія Демусь

Бандерівський хутір: знищена совєтами та відновлена сучасниками історія Житомирщини (ФОТО)

Спадщина Ольги Вангенгейм: дерев’яна школа в селі Ставки, якій більше 130 років, функціонує й досі (ФОТО)

Будьте першим, хто прокоментував "У Житомирі військові створили бренд одягу «Palai»: частину прибутку направляють на спортивну реабілітацію ветеранів (ФОТО)"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*