Instagram та його використання в журналістиці

Instagram та його використання в журналістиці

Однією з найпопулярніших соціальних мереж у всьому світі є Instagram. Ця платформа чудово підходить для публікацій візуального контенту, який дуже важливий і в журналістиці. Сучасні реципієнти полюбляють читати матеріали, які підкріплені зображеннями або ж відео. Саме в соціальній мережі Instagram можна з легкістю реалізовувати такий контент.

Можна сказати, що зараз Instagram перетворився у справжній інструмент самостійного піару для засобів масової інформації. Ця соціальна мережі має безліч застосувань для журналістів. Зокрема, тут можна ділитися фотографіями з місць подій, писати короткі замітки про важливі новини, а також робити короткі відеоролики. Такі матеріали привертають увагу та, враховуючи велику кількість користувачів соціальної мережі по всьому світу, допомагають знайти нових постійних читачів.

Однак, дуже важливо дотримуватися моральних норм та журналістських стандартів, адже основною рисою соціальних мереж, в тому числі Instagram, є висока залученість аудиторії до скандальних та провокативних матеріалів. Женучись за реакцією публіки, можна дуже легко перейти кордони дозволеного та зійти до рівня жовтої преси.

Натомість, краще роботи якісний матеріал, вкласти туди достатньо часу та використати цікаві ідеї, нові тренди. Тоді публікація має всі шанси на успіх. Взагалі, зараз в Instagram не так легко просунутися, якщо не використовувати інші соціальні мережі для додаткового просування акаунту, тому єдиний надійний спосіб – це створювати візуально привабливі дописи. Тут варто врахувати якість зображень, постановку кадру, ракурс тощо.

Також варто дослідити, коли аудиторія найбільш активна: в який час та в які дні тижня та публікувати свої матеріали відповідно до їх графіку. Адже підписники можуть вподобувати публікації, писати коментарі та ділитися з друзями у приватних повідомленнях або ж пересилати допис до себе у Stories. Це допоможе додатково просунути журналістський контент та безпосередньо саме видання.

Також варто не забувати про такий елемент, як хештег. Додавання популярних хештегів допомагає просувати публікації. Головне, обирати декілька відомих хештегів, що підходять за тематикою і не зловживати ними.

Таїсія Виноградова

Взаємодія з аудиторією у соціальних мережах за допомогою коментарів


Будьте першим, хто прокоментував "Instagram та його використання в журналістиці"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*