«То так треба»: у Житомирі за 13 тисяч продали екосумку з висловом Сухомлина (ФОТО) | Times ZT

«То так треба»: у Житомирі за 13 тисяч продали екосумку з висловом Сухомлина (ФОТО)

Колаборація трьох молодіжних спільнот Житомира допомогла зібрати 13 тисяч на автомобіль для бійців Нацгвардії. Зробили це досить оригінальним способом – протягом 27-28 квітня з аукціону продали ексклюзивну екосумку із зображенням міського голови Сергія Сухомлина і його фразою «То так треба», яку він озвучив під час одного зі звернення до громади, пояснюючи походження вибухів у передмісті: «Бахкає? То так треба».

Наразі новий власник шопера переказав кошти на рахунок волонтерки, яка займалася питанням придбання автівки для захисників. Про все це організатори прозвітували на своїй сторінках у соцмережі. До слова, це не далеко не єдина їх ініціатива на підтримку оборонців країни та людей, які постраждали від наслідків повномасштабної війни.

«До нас з пропозицією звернулися креативні люди з  shopers_zt. Хотіли
прорекламувати свої екосумки, а виручені від продажу кошти відправляти на ЗСУ. Спочатку допомагали їм репостами, а тоді планували провести розіграш однієї сумки. Таким чином дійшли до ідеї з аукціоном. Стартова ціна була – одна тисяча гривень, адже річ дійсно унікальна, більше таких нема й не буде попри численні звернення. До того ж, хотілося підтримати команду – дійсно талановиті люди. Для них це додаткова мотивація. Вислів міського голови теж обрали не випадково, адже його знають мінімум 100 000 наших підписників і взагалі багато, хто навіть за межами Житомира. Свого часу колеги зробили стікери для телеграму, де також є ця фраза. У випадку, якби за шопер ніхто не пропонував ставки, наша спільнота викупила б його всеодно. Мінімальний крок для ставки встановили 20 гривень»,

– ділиться Юлія Устінова, яка керує спільнотами pzhytomyr – досить популярними серед житомирян пабліками. Їх вона вела разом з Сергієм Трейсером, але наразі він поставив на паузу свою адмінську та ютуб-діяльність і поповнив ряди захисників України.

Це перший подібний аукціон в «ПЖ», але раніше вони робили рекламу за донат, збираючи таким чином кошти на реабілітацію собачки Лагуни, яка потрапила під колеса автомобіля. Тоді зібрали 15 тисяч гривень: люди переказували кошти на рахунок волонтерки, що опікувалася постраждалою твариною, кидала скрін і в замін отримували рекламу на велику аудиторію. Були схожі ініціативи на підтримку місцевого малого бізнесу. У телеграмі створили чат-бот для допомоги іншим, а також спільноту vseznaemo_zt.  До речі, за 4 хвилини підписники «ПЖ» змогли зібрати кошти на придбання і заміну балкону та вікон в оселі житомирської пенсіонерки, які були пошкоджені вибуховою хвилею під час ракетного удару на Богунії.

«Зараз ми активно допомагаємо ЗСУ. Зокрема, проводимо збори коштів на необхідну амуніцію, обладнання. Для цього волонтер має надати в особисті повідомлення документи, аби ми переконалися, що це не шахрай і потреби відповідають дійсності. До звернення прикріплюють запит від військової частини або підрозділу із переліком потреб. Все це також перевіряємо через власні зв’язки. На жаль, були прикрі випадки. Лише після цього публікуємо пост у наших спільнотах в різних соцмережах із закликом допомогти та реквізитами, – продовжує Устінова. – Так ми допомагали волонтерці Олександрі Корягіній збирати на автомобіль, який уже придбано і передано хлопцям на передовій, а ще на дороговартісний безпілотник. Таких історій за цей час маємо багато, але хочеться не хизуватися, а робити ще більше».

Створила сумку для аукціону команда інтернет-магазину shopers.zt, який запустили 9 квітня. Активно працюють два тижні, хоча не сподівалися, що зможуть так масштабно розширитися і отримувати велику кількість замовлень. Ці дівчата та хлопці – одногрупники. Вони спеціалізуються на хенд-мейд розписі екосумок, а усі виручені від продажу кошти, окрім собівартості, віддають на потреби ЗСУ, волонтерські центри, які займаються гуманітарними вантажами, пораненим і постраждалим під час війни, переселенцям, родинам, що опинилися в скрутному становищі. Безпосередньо від реалізації шоперів на ці напрямки надійшло 15 800 гривень. Розділ зі звітами про переказ грошей конкретним волонтерам розміщений в окремому розділі на сторінці в соцмережі.

«Є художниця Устина, яка й зробила сумку для аукціону за 13 тисяч. Алла – це наша нова і дуже крута художниця. Усі замовлення приймає і веде комунікацію з клієнтами Юлія, вона онлайн-консультант. За організацію співпраці з блогерами відповідає Олександр, а Леонід – фотомодель і генератор креативних ідей, – пояснює SMM-менеджер магазину Надія, яка координувала організацію аукціону. – Обрали для шопера саме Сергія Сухомлина, тому що він щоденно виходить у прямі ефіри, коментує, пояснює ситуацію, подеколи заспокоює. Так було із фразою «Бахкає? То так треба». Житомиряни добре знають і розуміють цей вислів. Ми були першими, хто реалізував такий дизайн. Сподівалися, що це всі оцінять, людям має сподобатися. Інших варіантів, крім цього словосполучення, навіть не розглядали. Устина змогла гарно все оформити, тож вийшла дуже прикольна і знакова річ. Після оголошення аукціону і до цих пір «дірект» буквально завалений проханнями зробити ще таку сумку на замовлення, але більше продавати такий варіант ми не плануємо. Наголошую, що сумка в єдиному екземплярі, вона продана з аукціону за 13 тисяч гривень. Було б неприємно та не чесно з нашого боку запустити масовий продаж таких шоперів за 400 гривень, коли інші сплатили за це суму в рази більшу. У найближчий час в нас є на меті зробити якийсь цікавий дизайн, пов’язаний з Житомиром, тому буде додаткова інформація і можливо навіть аукціон. Хочемо зробити не лише внесок у благодійність, але й популяризувати місто й область завдяки творчості. Намагаємося робити те, що у нас виходить найкраще і приносить користь, аби показати українцям та усьому світу, які круті люди проживають в Житомирі. Як каже наш міський голова, «сильні люди вільного міста». Ми дійсно сильні та вільні, тож перемога буде за нами».

Власником еко-сумки став житомирський магазин одягу «13». Їм вдалося підняти ставку до аналогічної суми. Директор закладу Євгеній розповідає, що це не перша їх взаємодія з «ПЖ». Коли побачили оголошення про аукціон, одразу вирішили включитися, адже це допомога не лише конкретним військовим, які потребували транспорт, але й усім тим, кого вони захищають.

«Це вже не перша така допомога захисникам. Не в змозі передати той «азарт» та інтерес в тому, щоб наша країна залишалася однією з найміцніших у світі. Ми не зробили самостійно цей шопер, але згодні на всі сто, що лот – унікальний. Власне, завдяки аукціону наші друзі отримали суму коштів, якої не вистачало на покупку автомобіля для захисту нас усіх. В такий важкий час просто не маємо права стояти осторонь, – пояснює Євгеній. – Сума у 13 тисяч, по-суті, стала для нас як нагадування і означення того, хто ми такі. Зробили це спільними зусиллями. Від початку не орієнтувалися саме на таку цифру, просто відштовхувалися від наших можливостей – кількості продажів і т.д. Сумку продавати далі ми ні в якому разі не будемо. Вона зберігатиметься в магазині у вільному доступі для містян і всіх охочих отримати фото із нею. Цей шопер як наш президент – яскравий момент в житті країни та віра в те, що ми можемо усе».

Зауважимо, що на сторінці магазину опублікували фото придбаної екосумки із закликом відзначати міського голову Сергія Сухомлина, аби той звернув увагу на пост і залишив на вже історичному шопері свій автограф. При зустрічі, після підпису, мають на меті передати павербанки.

Нагадаємо, що напередодні Великодня у Німеччині під час благодійного аукціону за 3700 євро продали метрову писанку житомирянок Наталії і Дарії Габрук. Усі кошти пішли на придбання і формування святкових продуктових наборів для українських захисників.

Юлія Демусь

Будьте першим, хто прокоментував "«То так треба»: у Житомирі за 13 тисяч продали екосумку з висловом Сухомлина (ФОТО)"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*