У Житомирській міськраді пояснили, навіщо реєструвати свою дитину

Житомир залишається одним з небагатьох міст в Україні, де харчування дітей у початкових класах частково компенсовується з міського бюджету.

Сьогодні, 16 січня, у Житомирській міській раді відбувся брифінг щодо довідок у дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади міста.

«Рішенням виконавчого комітету ЖМР з 1 січня у місті змінилось фінансування на дитяче харчування. Тепер буде функціонувати співоплата з міського бюджету у розмірі 30% у дошкільних навчальних закладах, а 70% доплачуватимуть батьки. Проте обов’язковою умовою отримання компенсації з міського бюджету є реєстрація батьків та дитини в Житомирській територіально об’єднаній громаді. Видатки на харчування з міського бюджету на одну дитину становлять 35 тис грн/рік. Це кошти платників податків Житомирської міської ОТГ. Але в житомирських дитсадках та школах навчається багато дітей з інших громад. Навіть, якщо батьки працюють у Житомирі, але зареєстровані в іншій громаді, ми не бачимо їхніх податків. Вони в формі реверсної дотації повертаються в держбюджет. У 2020 році Житомирська ОТГ поверне таких 107 млн грн. За логікою компенсувати витрати на харчування дітей з передмістя мають відповідні ОТГ. Міська рада готова співпрацювати у цьому питанні з керівництвом громад. Але поки ми можемо відшкодовувати лише за харчування дітей, які зареєстровані у Житомирі та Вересах. Для цього у школах і дитсадках збирають довідки про реєстрацію», — розповіла заступниця міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Марія Місюрова.

У 2019 році сума реверсної допомоги склала близько 107 млн грн. Для порівняння, у 2012 році близько 80 млн грн. Саме тому місту важливо, аби кожен його мешканець був зареєстрований в Житомирській ОТГ. 

Практично 436 млн грн на рік місцевий бюджет витрачає на галузь освіти, а саме на заробітні плати, комунальні послуги та 32 млн грн на продукти харчування. Нагадуємо, що відповідно до постанови Кабінету міністрів від 2 березня 2016 року, дитина повинна бути зареєстрована протягом трьох місяців з моменту отримання свідотства про народження. 

«Якщо батьки завчасно не потурбувались про отримання такої довідки про реєстрацію, то саме через це в Житомирі створено ажіотаж та негатив до влади, до департаменту освіти, управління реєстру тощо», — додала Місюрова. 

Оформлення довідки про реєстрацію в управлінні ведення реєстру займає близько 15 хв, щоб правильно ввести дані до реєстру.

Тому для оформлення довідки необов’язково цілий день стояти у черзі під управлінням ведення реєстру територіальної громади міської ради. Якщо ви проживаєте в багатоквартирному будинку, тоді для отримання довідки можна звертатись до управляючих компаній, а саме ЖЕКів, ОСББ та надати документи для оформлення заяви на отримання реєстрації. Далі вони будуть передані до управління управління ведення реєстру територіальної громади Житомирської міськради та опрацьовані. Жителям Житомирської ОТГ, які проживають у приватних будинках все ж доведеться звертатись безпосередньо до управління реєстру. 
Детальніше про реєстрацію дітей також читайте у попередньому матеріалі на нашому сайті.

Будьте першим, хто прокоментував "У Житомирській міськраді пояснили, навіщо реєструвати свою дитину"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*