Відсутність каналізації та ускладнений пішохідний рух: житомиряни обурені будівництвом нової тролейбусної лінії

Сьогодні, 5 липня, на під час чергового засідання сесії Житомирської міської ради до депутатів звернулися мешканці вулиці Героїв Пожежних. Житомиряни невдоволені будівництвом нової тролейбусної лінії, яка буде проходити через вулицю Героїв Пожежних до кінцевої зупинки біля взуттєвої фабрики на Мальованці.

Представники громади не задоволені тим, що будівельні роботи відбуваються без спеціальних попереджувальних знаків, а пішоходам доводиться обходити розритий тротуар по проїжджій частині. Люди скаржаться на відсутність каналізації, яку побудувати після облаштування тролейбусної лінії буде практично неможливо. Частина жителів вулиці вже більше 50 років просто виносить відходи відрами й виливає в каналізаційну мережу. Крім того, через встановлення електроопори для тролейбусної лінії, на одному з тротуарних участків можливо “виросте” стовб, тому пішоходи та велосипедисти будуть змушені оминати його проїжджою частиною, де запланований рух тролейбуса. 

“Виготовила та розробила проєктно-кошторисну документацію організація з міста Києва, яка, на мою думку, і по факту, взагалі не виїжджала на місце, де буде будівництво. Тому немає відповідних розмірів сьогодні. На тротуарах, які й без того вони вузькі, ще мають встановити залізобетонні опори, які поділять півтораметровий, а іноді й вужче, тротуар. І як би вони не ділили, але відстань для пішоходу буде менше, ніж півтора метри, які передбачені ДБН та життєвими нормами проїзду для колясок і так далі. По друге, як організація генпідрядник сьогодні виконує роботи…

Я,  як мешканець і депутат, борюся з тим, що навіть немає звичайних знаків обмеження швидкості про будівельні роботи. Що можна з однієї сторони повністю перекопати, і з іншої теж, а люди сьогодні ходять по проїжджій частині”, – наголосив депутат Житомирської обласної ради Володимир Кропивницький.

Він також зауважив про ще одну дуже важливу проблему на вулиці Героїв Пожежних, де вже розпочались будівельні роботи для облаштування тролейбусної лінії. Крім вузьких та непрохідних тротуарів там немає каналізування.

“В усіх цивілізованих країнах і країнах Європейського Союзу пріоритет дорожнього руху надається, в першу чергу, пішоходам, друга черга – велосипедистам і третя черга – громадському транспорту. Четверта черга – це все інше. При організації нашої тролейбусної лінії, як на мене, зроблено все навпаки: перше – впихнути тролейбуса. Ми там не можемо пройти по тротуару, не говорячи вже про велосипедистів, які мають проїхати по тротуару, де зараз стовп стоїть. У нас є така ділянка, де метр тротуару залишився і посередині стоїть стовп. Значить, йдучи з дитиною в садочок, треба обійти той стовп по проїжджій частині, де йде тролейбус, де пожежна частина і пожежний автомобіль може виїхати на тривогу. Як нам бути?! Так, говорять, що ми захопили тротуари. Ні, шановне панство, шановні депутати молоді, ви ще молоді! А колись була вулиця Героїв Пожежних хвилястою дорогою і люди жили відповідно. Коли  проклали асфальт і вирівняли цю дорогу, то в’їхали людям відповідно майже в хату, не те що на тротуар. Електроопори залишилися в городах,  і не ми вилізли на тротуари, дорогу так побудували й не питали людей. То ви майте це на увазі. Всі ці ділянки зараз приватизовані, мають кадастровий номер, люди законно ними користуються. Тому ви не спекулюйте тим, що ми вилізли на тротуари.

Я розумію, що кожен депутат, коли прийшов до влади, хоче утриматися й такі бали собі набрати. Так є інші питання! З покон віків немає каналізації на вулиці Героїв Пожежних. Велика і вузенька вулиця, але люди тут живуть. Ви знаєте, як неприємно людині виносити кожен ранок і виливати в лівньовку відро не будемо говорити з чим. Це вже не 50, це вже 100 років пройшло. Так займайтеся цим, люди вам будуть вдячні і вклоняться до ніг. Щоб свою людську гідність не виливати, як …

Ми звертаємося до вас, Сергію Івановичу, будь ласка, припиніть цей проєкт. З радянських часів було заплановано тролейбус по вулиці Піонерська. Там стоять готові опори, широка проїзна частина, далеко стоять будинки, чому там не можна?  Мені пояснили, що ми хочемо підвезти студентів до навчальних закладів. Тоді, будь ласка, протягуємо далі й біля хлібзаводу забезпечимо мікрорайон Денишівської-Радонової і виходимо на Мальованку, якщо потрібен там людям тролейбус. Ми не проти, щоб був тролейбус, але пустити його практично неможливо по цій вулиці. І що таке Мальованка… Якщо ви зараз візьмете геодезичний розріз, то Мальованка – це чаша з каменем, в якій знаходиться вода і болото. Це плавун. От зараз взагалі почали копати опори, б’ють гейзери там півметра вода, залиті всі фундаменті ями”, – розповів місцевий мешканець Віталій Поляд.

Начальник управління транспорту й зв’язку Житомирської міської ради Костянтин Підпокровний дійсно підтвердив інформацію про те, що підрядник не належним чином організував роботи, тому Національна поліція склала кілька протоколів:

“В першу ніч була, на жаль, вкрадена частина знаків, тому ми зараз допомагаємо підряднику встановити, бо їх щоночі крадуть. З приводу опорної частини, дійсно зараз опори ще не стоять, але подальше проведення робіт і вкладання кабелю, який буде під землею і опор призупинено через невдоволення людей. Вони візуально вбачають, що опори  будуть по середині тротуарної частини. 99% всіх опор, які будуть встановлені, а їх буде більше 200, не порушуватимуть норми по пішоходам. Пішохідна частина тротуару складає 1,5-2 метра з однієї або іншої сторони”.

В кінці розгляду й обговорення проблеми депутати проголосували за створення комісії по будівництву тролейбусної лінії, яка буде розглядати всі питання, які виникають, а також вирішили після закінчення засідання сесії виїхати на місце й розглянути всі можливі варіанти будівництва лінії для руху тролейбусів. У міськраді також пообіцяли вирішити питання з відсутністю каналізації на частині вулиці Героїв Пожежних до встановлення ліній опори, адже повторно виконувати роботи після завершення будівництва тролейбусної лінії буде нераціонально й дуже важко. 

Нагадуємо що будівництво нової тролейбусної лінії вартістю 75 млн грн у Житомирі здійснюється за рахунок співфінансування з міського бюджету та грантових коштів.

Будьте першим, хто прокоментував "Відсутність каналізації та ускладнений пішохідний рух: житомиряни обурені будівництвом нової тролейбусної лінії"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*