Випадковість чи новий вид прибутку підприємства? ПАТ «Житомиргаз» намагався стягнути з користувача понад 100 тис грн за “підкручений” лічильник

Представники ПАТ «Житомиргазу» намагалися довести, що один з абонентів “вдосконалив” газовий лічильник, тим самим знизивши облік використаного ним газу.

Відповідне порушення було виявлене у домоволодінні мешканця села Піски, що на Житомирщині, під час планової перевірки представниками підприємства, – пише ЖЖ.

Зазначається, що контролери зробили висновки про зміну функціональності приладу без будь-яких експертиз. Єдиною причиною було те, що відліковий механізм реагував на вплив магнітного поля.

Під час обстеження лічильника експертами підприємства безпосередньо на місці, було встановлено, що усередині приладу є маленька пружина, яка, під час дії магнітного поля, впливала на показник, призупиняючи відлік використаного газу.

Окрім цього було з’ясовано, що брак може бути лише заводським, адже ані корпус приладу, ані захисні пломби не були пошкоджені.

Комісія «Житомиргазу», тим не менш, обрахувала обсяг газу, який, за її думкою, був не облікований, – на суму 112464,97 грн. Всупереч Кодексу газорозподільних систем, нарахування було проведене не за 6 місяців, а за цілий рік.

Незважаючи на погрози підприємства про відключення газопостачання у разі несплати боргу, користувач змушений був звернутися до суду, який у свою чергу виправдав його, адже представники “Житомиргазу” так і не змогли довести те, що чоловік особисто встановлював пружину у механізм лічильника.

Рішення комісії ПАТ «Житомиргаз» було визнано незаконним та скасовано.

Нагадаємо, що за донарахування в платіжках НКРЕКП оштрафував ПАТ “Житомиргаз” на 850 тис. грн.

Будьте першим, хто прокоментував "Випадковість чи новий вид прибутку підприємства? ПАТ «Житомиргаз» намагався стягнути з користувача понад 100 тис грн за “підкручений” лічильник"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*