Чітко продуманий план є важливою передумовою успіху Вашого аккаунту в Instagram. Необхідний він тим, хто розглядає свою сторінку як бізнес-локацію та планує отримувати з неї заробіток.
Основні моменти, на які слід звертати увагу при «роботі» у своєму акаунті: планування теми і змісту публікацій, підбір доречних та якісних фото, послідовність та періодичність розміщення. Більшість успішних комерційних сторінок використовують контент-план та ставляться до нього дуже серйозно.
Навіщо потрібен контент-план?
Instagram — одна з найпопулярніших соціальних мереж світу, що існує з 2010 року. У квітні 2012 року Instagram придбала компанія Facebook. А цього року кількість активних користувачів Instagram перевищила один мільярд. Про це свідчить інформація із статистичного порталу Statista.
Конкуренція за популярність між користувачами Instagram знаходиться на досить високому рівні. Якщо блогер хоч на тиждень перестане постити моменти зі свого життя, або аккаунт інтернет-магазину не буде публікувати фото нових кофтин, рейтинг сторінки суттєво знизиться, а всі попередні зусилля зійдуть нанівець. Фоловери почнуть відписуватися, а нові користувачі не будуть цікавитись профілем.
Чим більше нових публікацій, тим активніше про вас говорять. Тому для ефективної роботи з даним ресурсом необхідно мати правильно складений контент-план.
З чого почати?
Із визначення найближчих цілей, яких ви плануєте досягти. Дайте відповіді на три питання: що, коли та з якою частотою публікувати.
Що публікувати?
Головна мета бізнесу в Instagram — збільшення кількості підписників, що в свою чергу збільшує прибутки. Тематику всіх дописів у профілі можна поділити на три категорії:
1) корисний (навчальний або розважальний);
2) особистий, що має яскраве емоційне насичення;
3) комерційний.
Тематику контенту треба регулярно змінювати та оновлювати. Підписники не повинні нудьгувати.
Коли публікувати?
Щоб ваші пости переглянула максимальна кількість людей, необхідно публікувати їх в години максимальної активності. У бізнес-аккаунті таку інформацію можна побачити в розділі «статистика». Перейти зі звичайного аккаунта на бізнес-аккаунт можна в налаштуваннях на своїй сторінці. Найбільше люди користується мережею вранці (8:00—10:00), під час обідньої перерви (12:00—14:00) і ближче до ночі (22:00—00:00).
Якою має бути регулярність?
Одна публікація на добу — це обов’язковий мінімум. Однак, слід поставити наголос на тому, що така регулярність і постійність необхідна лише в тому випадку, якщо аккаунт планують використовувати як бізнес-проект, майданчик для заробітку. Але потрібно пам’ятати, що кількість публікацій не повинна бути більше 3-4 на день. Занадто велика активність вашої сторінки може спричинити зворотну реакцію у підписників та викликати дратування і не серйозне сприйняття. Чого може бути багато, так це публікацій у стрічці «сторіз». Їх кількість може бути більше 10-ти. Пости такого виду видаляються сервісом через добу.
Чи потрібно складати план постів на місяць або тиждень?
В ідеальному варіанті – так. Публікація постів має дійти до автоматизму. Цього можна досягнути самому або застосувати спеціальні сервіси, які зроблять це за вас.
Тетяна ОВСІЄНКО
Читайте також:
Будьте першим, хто прокоментував "Як збільшити кількість підписників акаунту в Instagram"