Житомир став одним із перших міст в Україні, де пацієнти медичних установ можуть ефективно вплинути на якість надання послуг – залишивши відгук через інноваційний сервіс Revizion. Головне – чи почують пацієнтів? І чи не стане новий сервіс засобом для наклепів та зведення особистих рахунків?..
Часто можна почути, що люди зіштовхуються з проблемним обслуговуванням та іншими недопустимими ситуаціями в стінах медичних закладів. Ставши учасником такої ситуації, пацієнт може розгубитися та не знати, як йому реагувати і що робити, до кого звернутися зі скаргою, у кого попросити допомоги.
Однак тепер в медичних установах Житомира підключили сервіс Revizion. Він – помічник для пацієнтів, у яких можуть виникнути претензії, запитання або невдоволення рівнем обслуговуванням закладу загалом або конкретного лікаря зокрема. Презентували новинку та розповіли про її особливості в амбулаторіях № 5 і № 6 «Центру первинної медико-санітарної допомоги» Житомирської міської ради.
Що це за сервіс?
Revizion це український сервіс, який на основі реальних відгуків людей оцінює якість обслуговування в різних закладах. Всі оцінки, залишені на ньому, моментально потрапляють до власника або керівника закладу на його електронну пошту. Система збирає та групує оцінки споживачів послуг, а після цього керівники закладів, проаналізувавши всю цю інформацію, займаються вирішенням проблемних ситуацій.
Фірмові наліпки Revizion вже можна помітити у багатьох закладах Житомира. Як повідомив Сергій Шапіренко, співзасновник сервісу Revizion, до цієї системи підключено вже більш як 300 об’єктів: аптеки, магазини, приватні медичні центри, розважальні центри, паби, бари, кав’ярні, ресторани, нічні клуби. Сервіс функціонує не лише в Житомирі, а й у великих містах України, серед яких, наприклад, Київ та Львів.
«До цього часу Revizion працював лише з приватним бізнесом, але саме в Житомирі вирішили розпочати співпрацю з громадськими установами… » – розповідає Сергій Шапіренко. Сервіс вже функціонує в амбулаторіях Житомира, а згодом до нього планують підключити й всі інші медичні заклади. Медичні установи міста підключені до сервісу абсолютно безкоштовно. Це є спеціальним подарунком Revizion для Житомира.
Як це працює?
Якщо вам не сподобалося обслуговування у медичній установі або виникли якісь інші неприємні обставини, ви можете донести цю інформацію до головного лікаря закладу. Це можна зробити, просканувавши QR-код або перейшовши за коротким посиланням, зображеним на фірмових наліпках Revizion. Кожна медична установа і лікар має свій індивідуальний QR-код. Тобто, коли ви залишаєте свій відгук, система автоматично бачить, про яку саме установу йде мова.
Для оцінки обслуговування медичного закладу – пацієнту потрібно відсканувати код з наліпки, яка розміщена у вестибюлі. Якщо ж ви захочете оцінити та прокоментувати діяльність конкретного лікаря, то для цього, просто проскануйте QR- код на вході до його кабінету.
Коли ви відскануєте код або перейдете за посиланням, на екрані вашого телефону з’явиться спеціальна невеличка форма, яку потрібно буде заповнити – та написати в ній свій відгук.
Як просканувати QR-код?
Для цього потрібно використати спеціальний сканер, який можна знайти в додатку Facebook або Viber на вашому смартфоні. Також можна завантажити спеціальні доповнення для телефону, які так і називаються: сканер QR-кодів. Всі відгуки, залишені пацієнтами медичних закладів, моментально потрапляють до головного лікаря.
Також обіцяють, що всі відгуки будуть переглядатися, і на їх основі прийматимуть необхідні рішення та здійснюватимуть конкретні дії. Хотілося б вірити, що це справді буде так…
Чи зможе пацієнт зберегти анонімність?
Відгуки стосовно сервісу в медичних установах, залишені на Revizion, показуються анонімно. Але за власним бажанням можна таку функцію відімкнути та показати своє ім’я та прізвище. При заповненні форми вам потрібно буде зазначити свої контактні дані, щоб унеможливити розповсюдження фейкових оцінок. Ці дані бачитиме тільки головний лікар. Це необхідно для того, щоб за необхідності мати можливість зв’язатися з пацієнтом та з’ясувати деталі описаної ситуації задля вирішення проблеми.
Лікарі, діяльність яких прокоментували, не можуть бачити контакти осіб, які залишали відгуки. Таким чином, Revizion забезпечує своїм користувачам безпеку і конфіденційність, а також надає впевненість у тому, що лікар не почне проявляти упереджене ставлення до пацієнта, який поскаржився на нього.
Тепер у пацієнтів є вагомий важіль впливу на роботу лікарів – що, у свою чергу, має покращити якість надання медичних послуг. Залишається сподіватися, що цей важіль пацієнти використовуватимуть чесно і коректно, уникаючи брехливих повідомлень та наклепів на адресу медиків – які переживають зараз нелегкі часи медичної реформи.
Тетяна ОВСІЄНКО
Будьте першим, хто прокоментував "Житомир може вирватися вперед за рівнем медичних послуг"