Stay with Ukraine
Stay with Ukraine
1X FAN models
1xfan manager
coin24 crypto exchange
coin24 crypto exchange

Житомирські комунальні підприємства надаватимуть послуги дистанційно

Комунальне підприємство «Житомирводоканал», «Житомиробленерго», «Житомиргаз» та «Житомиртеплокомуненерго» також йдуть на карантин, тому усі свої послуги надаватимуть дистанційно.

КП «Житомирводоканал» повідомив:

«Для Вашої зручності ми посилимо комунікацію у віддаленому доступі: 

-для того, щоб отримати консультацію з того чи іншого запитання — зателефонуйте у кол-центр (з 08:00 до 19:00): (0412) 550 552, 0 800 752 553; 

-щоб дізнатися про перебіг аварійно-відновлювальних робіт — зателефонуйте на номер: (0412) 24 08 10, (0412) 46 70 15;

-ФОПи можуть отримати рахунки, звернувшись до своїх контролерів; 

-з питань замовлення послуг з повірки, пломбування, розпломбування лічильника — звертайтесь за телефоном: 067 411 25 91, 095 203 20 28. 

Наші послуги ви можете замовити в онлайн-режимі, перейшовши за посиланням. Зверніть увагу, що послуга буде надана після закінчення карантину».

АТ «Житомиргаз» вводить карантин по підприємству та переходить в режим онлайн:

«Житомиргаз» розуміє, що всі клієнти зіткнулись з певними обмеженнями. Разом з тим, Оператори ГРМ нагадують споживачам, що всі операції пов’язані з передачею показань лічильників та сплатою рахунків можна здійснювати віддалено онлайн або з мобільних пристроїв. Звертаємо Вашу увагу на наявність альтернативних способів зв’язку з АТ «Житомиргаз». 

Телефони: Контакт-центр: (0412) 55-80-04 та 067-33-38-104; 

Житомирське відділення — (0412) 42-27-47; 

Сервісний центр з повірки лічильників — (0412) 39-59-14. 

Через онлайн сервіси:

• Вайбер бот 7104ua;

• Особистий кабінет на сайті 104.ua ;

• Електронна пошта — contact@zt.104.ua ;

• Facebook сторінка АТ «Житомиргаз»

«Житомиртеплокомуненерго» також подбав про своїх клієнтів, тому надав свої контакти для дистанційної комунікації:

«З 16 березня по 3 квітня ми змушені обмежити доступ до адміністративної будівлі КП «Житомиртеплокомуненерго» ЖМР (Київська, 48) та розрахункової групи, яка знаходиться за адресою вул. Київська, 71 для осіб, які не є працівниками КП «Житомиртеплокомуненерго» ЖМР. Для Вашої зручності ми посилимо комунікацію у віддаленому доступі:

Приймальня підприємства:тел. 47-19-30, електронна пошта teplo@teplo.net.zt.ua

➢ Теплова інспекція: тел. 22-98-08.

➢ Аварійно-диспетчерська служба: тел. 47-19-29.

➢ З питань обслуговування юридичних споживачів звертатись за номером телефону: 55-25-02.

➢ З питань обслуговування населення (щодо розрахунків та договорів) телефони розрахункової групи: 55-48-42, 55-48-43, 55-48-67, 55-34-81.

➢ Автоматична лінія для прийому скарг та пропозицій: 554-000.

➢ Документи та звернення громадян будуть прийматися:

— через скриньку, розміщену на вході в приміщення по вул. Київська, 48;

— через електронну пошту канцелярії: kancztke@gmail.com;

щодо розгляду документів та звернень громадян звертатися за телефонами: 47-19-30, 0931911895».

АТ «Житомиробленерго» нагадує своїм споживачам, як комунікувати на період карантину:

«Зважаючи на карантин та заходи щодо обмеження скупчення великої кількості людей в одному місті, АТ „Житомиробленерго“ вважає за потрібне нагадати споживачам електричної енергії про альтернативні способи отримання та передачі інформації: Телефони кол-центру, які працюють цілодобово:0412-55-92-82, 0671559282, 0959559285, 0800309282. Мобільний додаток „Ваш рахунок“, який дуже зручний для передачі показів лічильника та отримання рахунку. Передати покази можна безпосередньо на сайті АТ „Житомиробленерго“ у розділі „Ваш рахунок“. Онлайн кабінет для юридичних споживачів. Електронна пошта для звернень до кол-центру: call1@co.ztoe.com.ua Електронна пошта для звернень до ІКЦ: icc@co.ztoe.com.ua Телефон довіри (анонімний)— 40-21-28», — повідомили альтернативні варіанти для отримання послуг у обленерго.

Будьте першим, хто прокоментував "Житомирські комунальні підприємства надаватимуть послуги дистанційно"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*