Комунальне підприємство «Житомирводоканал», «Житомиробленерго», «Житомиргаз» та «Житомиртеплокомуненерго» також йдуть на карантин, тому усі свої послуги надаватимуть дистанційно.
КП «Житомирводоканал» повідомив:
«Для Вашої зручності ми посилимо комунікацію у віддаленому доступі:
-для того, щоб отримати консультацію з того чи іншого запитання — зателефонуйте у кол-центр (з 08:00 до 19:00): (0412) 550 552, 0 800 752 553;
-щоб дізнатися про перебіг аварійно-відновлювальних робіт — зателефонуйте на номер: (0412) 24 08 10, (0412) 46 70 15;
-ФОПи можуть отримати рахунки, звернувшись до своїх контролерів;
-з питань замовлення послуг з повірки, пломбування, розпломбування лічильника — звертайтесь за телефоном: 067 411 25 91, 095 203 20 28.
Наші послуги ви можете замовити в онлайн-режимі, перейшовши за посиланням. Зверніть увагу, що послуга буде надана після закінчення карантину».
АТ «Житомиргаз» вводить карантин по підприємству та переходить в режим онлайн:
«Житомиргаз» розуміє, що всі клієнти зіткнулись з певними обмеженнями. Разом з тим, Оператори ГРМ нагадують споживачам, що всі операції пов’язані з передачею показань лічильників та сплатою рахунків можна здійснювати віддалено онлайн або з мобільних пристроїв. Звертаємо Вашу увагу на наявність альтернативних способів зв’язку з АТ «Житомиргаз».
Телефони: Контакт-центр: (0412) 55-80-04 та 067-33-38-104;
Житомирське відділення — (0412) 42-27-47;
Сервісний центр з повірки лічильників — (0412) 39-59-14.
Через онлайн сервіси:
• Вайбер бот 7104ua;
• Особистий кабінет на сайті 104.ua ;
• Електронна пошта — contact@zt.104.ua ;
• Facebook сторінка АТ «Житомиргаз»
«Житомиртеплокомуненерго» також подбав про своїх клієнтів, тому надав свої контакти для дистанційної комунікації:
«З 16 березня по 3 квітня ми змушені обмежити доступ до адміністративної будівлі КП «Житомиртеплокомуненерго» ЖМР (Київська, 48) та розрахункової групи, яка знаходиться за адресою вул. Київська, 71 для осіб, які не є працівниками КП «Житомиртеплокомуненерго» ЖМР. Для Вашої зручності ми посилимо комунікацію у віддаленому доступі:
Приймальня підприємства:тел. 47-19-30, електронна пошта teplo@teplo.net.zt.ua
➢ Теплова інспекція: тел. 22-98-08.
➢ Аварійно-диспетчерська служба: тел. 47-19-29.
➢ З питань обслуговування юридичних споживачів звертатись за номером телефону: 55-25-02.
➢ З питань обслуговування населення (щодо розрахунків та договорів) телефони розрахункової групи: 55-48-42, 55-48-43, 55-48-67, 55-34-81.
➢ Автоматична лінія для прийому скарг та пропозицій: 554-000.
➢ Документи та звернення громадян будуть прийматися:
— через скриньку, розміщену на вході в приміщення по вул. Київська, 48;
— через електронну пошту канцелярії: kancztke@gmail.com;
щодо розгляду документів та звернень громадян звертатися за телефонами: 47-19-30, 0931911895».
АТ «Житомиробленерго» нагадує своїм споживачам, як комунікувати на період карантину:
«Зважаючи на карантин та заходи щодо обмеження скупчення великої кількості людей в одному місті, АТ „Житомиробленерго“ вважає за потрібне нагадати споживачам електричної енергії про альтернативні способи отримання та передачі інформації: Телефони кол-центру, які працюють цілодобово:0412-55-92-82, 0671559282, 0959559285, 0800309282. Мобільний додаток „Ваш рахунок“, який дуже зручний для передачі показів лічильника та отримання рахунку. Передати покази можна безпосередньо на сайті АТ „Житомиробленерго“ у розділі „Ваш рахунок“. Онлайн кабінет для юридичних споживачів. Електронна пошта для звернень до кол-центру: call1@co.ztoe.com.ua Електронна пошта для звернень до ІКЦ: icc@co.ztoe.com.ua Телефон довіри (анонімний)— 40-21-28», — повідомили альтернативні варіанти для отримання послуг у обленерго.
Будьте першим, хто прокоментував "Житомирські комунальні підприємства надаватимуть послуги дистанційно"