Сьогодні, у компанії “Київстар” офіційно заявили, що змогли відновити всі постраждалі внаслідок хакерської атаки сервіси, а також знайшли спосіб компенсувати своїм споживачам незручності, що виникли в результаті надзвичайної ситуації.
“Вдячні кожному, хто продовжував підтримувати та вірити в нас. Саме тому наша команда: скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів; виділяє 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ”,
– йдеться у повідомленні компанії.
Отож, планова тарифна оплата не стягуватиметься з таких категорій клієнтів:
- Абонентів передоплати, контракту, включаючи користувачів домашнього інтернету в період з 22 грудня до 21 січня.
- Бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1 по 31 січня.
- Користувачів домашнього інтернету та пакету “Все разом” з 1 по 31 січня.
Детальніше щодо умов та процедури компенсації можна дізнатися на офіційному сайті компанії за посиланням.
Будьте першим, хто прокоментував "Київстар скасовує наступну абонплату для всіх своїх користувачів"