У січні цього року бренд українських соків та нектарів «Світанок» запустив проєкт, у рамках якого упаковки з продукцією прикрашають ілюстрації молодих художників, дизайнерів та митців, об’єднані однією темою – на них зображено «Мрію». Звідти й назва – «Зустрічай Світанок з Мрією».
Саме літак АН-225, за словами виробників, є одним із символів українського відродження. За короткий період часу, після того як «Мрію» знищили російські окупанти, цей бренд-елемент увіковічнили у багатьох сферах – різноманітні вироби ручної роботи, принти на одязі, сувеніри, картини, мурали, іграшки, аксесуари, магніти та ін.
Емоційності проєкту, який взялися реалізовувати представники ТМ «Світанок», у розрізі цього всього додає мистецька складова, адже раніше ніхто не розвивав подібного в дизайні пакування категорії «Соки та нектари». Зокрема, на одній із сторін упаковки вони розмістили виставку робіт українських діджитал-митців.
«Незважаючи на різні стилі та почерки авторів, їх роботи однаково сильного характеру. Вразило, що сумної емоції в цій серії робіт не було. Тому це по-особливому надихає на співпрацю із даним напрямком творчості. Зараз в проєкті вже більше ілюстраторів» – наголосила бренд-менеджер Юлія Корань.
Познайомитися з ними та їх творчістю усі охочі можуть не лише придбавши продукцію, але й на офіційному сайті ТМ «Світанок» та на сторінках виробника в соцмережах.
Важливо, що долучитися до проєкту «Зустрічай Світанок з Мрією» змогла і житомирянка Катерина Бабенко та її Кролик Кетрик. Днями дівчина представила результат своєї роботи на упаковці «новинки» – нектару «яблуко, моква, банан». Там її Кетрик на жовто-блакитному фоні тримає літак, а малюнок супроводжує відповідний напис «Маю мрію».
«Коли я створювала цю ілюстрацію, то вкладала у неї великий емоційний сенс, який символізує не просто літак, а усі наші заповітні мрії, наші крила, небо та мирне життя”, – пояснила Катерина Бабенко».
Варто зазначити, що ілюстрація була створена у 2022 році, а представити її ще й таким чином виробники торгової марки запропонували житомирянці, звернувшись у соцмережі, де дівчина публікує усі роботи з хештегом #кролик_кетрик.
Кетрик з’явився вже у період повномасштабної війни, хоча подібна ідея виникла значно раніше. За цей час встиг отримати більше 300 різноманітних образів + емоція, вбрання, гасла, заклики, написи чи вітання, які майстерно втілила Катерина.
Потоваришувати із Кроликом можна у соціальних мережах – на особистій сторінці Кетрика або безпосередньо на сторінці авторки у Фейсбуці та Інстаграмі.
Крім цього, у Viber користувачам доступні до завантаження стікери «Кролик Кетрик з Україною в серці». До Всесвітнього дня емоджі Катерина підготувала 24 емоджі Кролика Кетрика (зіркун, ласун, дракончик, милунчик, злюка, сонько та інші), які також можна завантажити для використання під час спілкування в месенджері.
Окремо до Дня Святого Валентина, Дня закоханих та Міжнародного дня дарування книг було створено «Валентинки від Кетрика» – 14 оригінальних стікерів, які демонструють, що любов перемагає все. Також можна замовити і придбати друковані постери розміром А3 з Кроликом у будь-якому образі (Маленький принц, Янгол, Шевченко тощо), листівки-вітання із Кетриком на «День Народження», «День ангела» та «На Мрію».
Цієї осені авторка розробила наклейки-стікери «Кролик Кетрик із осінню в серці» (образи та підказки, як можна провести осінні дні вдома чи на природі), що складаються з двох сетів загальною кількістю 34 шт.
А ще Кетрик був співорганізатором та обличчям конкурсу соціальної реклами «ВиСВІТлю. Проллю Світло на проблеми Світу», учасником книжкового форуму «Відсіч. Дієслово-2023» у Житомирі.
Юлія Демусь
Хрін – універсальний та корисний овоч: використання в кулінарії та народній медицині (ФОТО)
Будьте першим, хто прокоментував "“Маю мрію”: ілюстрація житомирянки Катерини Бабенко на упаковці нектару вітчизняного виробника (ФОТО)"