TikTok та його використання у журналістиці

TikTok та його використання у журналістиці

Якщо говорити про просування засобів масової інформації у соціальних мережах, неможливо не згадати про TikTok. Ця соціальна мережа набула популярності досить недавно, у 2020-х роках під час пандемії Covid-19. Зараз цей майданчик для публікації коротких відеороликів не втрачає своєї популярності.

Засоби масової інформації також можуть використовувати TikTok для своєї роботи. Важливо, щоб публікації були не дуже довгими за тривалістю, в цій соціальній мережі цінується лаконічність викладу. Зазвичай користувачі переглядають цю соціальну мережу для відпочинку у вільний час між роботою чи навчанням або ввечері, тому не хочуть занадто напружувати мозок складною чи довгою інформацією.

Головною перевагою для журналістів з усього світу є те, що у цій соціальній мережі можна легко заявити про своє видання на масову аудиторію або ж отримати чимало нових реципієнтів. Одним з найкращих методів для просування у TikTok є використання популярних звуків. Достатньо просто додати такий звук до свого журналістського відеоматеріалу та викласти відео. Таким чином алгоритм соціальної мережі просуватиме ваш матеріал у рекомендації для інших користувачів, яким це може бути потенційно цікаво.

Для засобів масової інформації, які часто пишуть про гострі соціальні теми та конфлікти є безліч переваг. Адже аудиторія соціальної мережі дуже активна та полюбляє висловлювати свою думку у коментарях, це чудово просуває акаунт. Також варто використовувати популярні хештеги за тематикою.

Варто розуміти, що найкращий результат для видань від просування у соціальних мережах можна отримати, якщо мати сторінки одразу в декількох застосунках. Таким чином можна найбільше охопити різну аудиторію. А для того, щоб втримати увагу аудиторії потрібно регулярно оновлювати свій акаунт. Для цього можна робити короткі огляди актуальних подій в країні та світі або публікувати вирізки з інтерв’ю з цікавими особистостями чи експертами. Все залежить від спрямування та фантазії.

Таїсія Виноградова

Дотримання журналістських стандартів у соціальних мережах

Будьте першим, хто прокоментував "TikTok та його використання у журналістиці"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*