coin24 crypto exchange
coin24 crypto exchange
1X FAN models
Stay with Ukraine
Stay with Ukraine
1xfan manager

«Трупи рекламують!» Мешканців Житомира дратує бридка соціальна реклама (ФОТО)

«Хто таку гидоту почепив?! Та ще й біля лікарні…» – роздратовано кидає мама з дитиною. Її настрій поділяють декілька випадкових людей. «Вже дійшли до ручки, трупи рекламують!» – каже дядько середніх років, який продає з рук редьку, вирощену цими ж таки руками. Чоловік просить його не фотографувати – бо торгує, м’яко кажучи, не зовсім легально біля гастроному на Великій Бердичівській…    

Цим людям важко пояснити, що рекламують у даному випадку не трупи, а «модель соціальної поведінки, яка передбачає сумлінне дотримання правил пасивної безпеки під час їзди на авто». Рекламний щит великий, і його бачить кожен водій, який в’їхав у Житомир через бердичівський міст і прямує в центр.

Реклама може бути різною. Зокрема – комерційною або соціальною. У першому випадку рекламодавець просуває товар або послугу. У другому випадку – правильну соціальну поведінку. Дуже часто соціальну рекламу роблять гострою і навмисне дратівливою. Але що робити, коли вона просто бридка?..

Ліворуч на щиті – травмоване, але, судячи з відтінку, живе тіло. Воно демонструє, що станеться у випадку ДТП з вашим торсом, якщо ви пристебнуті паском безпеки. Праворуч – сіруватий труп зі слідами розтину.  Розмістила цю «красу» Кампанія «За безпечні дороги». Висловити їм своє «вау!» або своє «фе!» ви можете прямо у ФБ. Або ось тут.

Читаємо: «У травні стартувала інформаційна кампанія «Ремінь або розтин», яка спонукає українців користуватися ременями безпеки в авто. На 180 білбордах по Україні розміщене зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки та інше його ж фото зі слідом від розтину… Інформаційна кампанія розроблена в рамках Кампанії «За безпечні дороги» у співпраці з агентством Agama Communications за підтримки Міністерства інформаційної політики України…»

Я не сперечаюсь на тему соціальної реклами як такої. Безперечно, вона потрібна. Але чи потрібен Житомиру конкретно цей «креатив»? Поясню свою позицію. Художній фільм з натуралістичним зображенням трупів в Україні отримає від «Держкіно» прокатне посвідчення з обов’язковим індексом «вікові обмеження 18». Якщо фільм «18+» якась телекомпанія ризикне показати у денний або ранковий час – вона матиме величезні неприємності від Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, аж до судового переслідування та відкликання ліцензії. Тут моторошне зображення трупа (справжнього, несправжнього – не має значення) виставили на вільне споглядання для дітей усіх вікових категорій. Іншими словами, Міністерство інформаційної політики підтримало грубе порушення державного нормативного акту. Це так має бути у правовій державі?.. Напишіть свою думку у коментарях під матеріалом!

P.S. До речі, інший бік щита виглядає теж цікаво. Тут вже не соціальна реклама, а комерційна. Випадковий збіг?.. І весь цей кривавий треш лютує прямо на тлі головного корпусу 1-ї міської лікарні…

Тарас СТРІЛЬЧИК

Будьте першим, хто прокоментував "«Трупи рекламують!» Мешканців Житомира дратує бридка соціальна реклама (ФОТО)"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*