Сьогодні, 12 грудня, зранку в роботі найкрупнішого українського мобільного оператора “Київстар” стався технічний збій. Користувачі скаржаться на відсутність зв`язку у деяких регіонах та доступу до мережі Інтернет.
Проблеми зі зв`язком, зокрема, спостерігаються у мешканців Житомирщини, Київщини, Івано-Франківщини, Одещини та Дніпропетровщини.
Пресслужба компанії офіційно підтвердила інформацію про масштабний збій.
“Зранку 12 грудня в мережі “Київстару” стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв’язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази. Спеціалісти компанії вже працюють над усуненням проблеми. Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння”,
– йдеться у повідомленні.
На час усунення проблем абонентам пропоноють скористатися послугою “Національний роумінг”. Для цього:
- Вимкніть автовибір мережі (на Android: Налаштування − Мобільна мережа (чи Підключення) − Оператор; на iOS: Параметри − Стільникові дані − Вибір мережі).
- Знайдіть та виберіть доступну мережу: Vodafone UA, UA-Kyivstar чи Lifecell.
- Якщо підключитися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу.
- Перевірте, чи можна зателефонувати/відправити SMS.
Щоправда користувачі повідомляють, що і національний роумінг наразі не працює.
Нагадаємо також, що відбувається з мобільним зв’язком в умовах блекауту.
Будьте першим, хто прокоментував "У роботі “Київстар” стався масштабний збій"