У Житомирі триває прийом заявок на участь у роботі Координаційної ради з питань ВПО при виконкомі

У Житомирі триває прийом заявок на участь у роботі Координаційної ради з питань ВПО при виконкомі

У Житомирі робоча група, що займається підготовкою установчих зборів з формування складу Координаційної ради з питань внутрішньо переміщених осіб при виконавчому комітеті, оголосила додатковий термін прийняття документів. Відтак до 12 лютого включно у Житомирській міській раді триває прийом документів на участь у роботі Координаційної ради з питань ВПО при виконкомі від усіх бажаючих.

Аби увійти до складу Координаційної ради потрібно:

  • бути громадянином України віком понад 18 років;
  • проживати на території Житомирської міської територіальної громади;
  • або бути зареєстрованим як ВПО на території Житомирської міської територіальної громади;
  • або бути представниками суб’єктів господарювання, що перемістилися на територію вказаної громади через війну та сплачують податки до бюджету Житомирської міської територіальної громади;
  • або бути представниками місцевих, регіональних, національних громадських організацій, міжнародних фондів, які реалізують проєкти у сфері захисту прав ВПО.

При цьому для участі у Координаційній раді з питань ВПО потрібно подати такі документи:

  • заява у довільній формі;
  • копії документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • копії документа про освіту;
  • мотиваційний лист кандидата;
  • відомості про контактний номер телефону та адресу електронної пошти кандидата;
  • копії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або електронної довідки, яка підтверджує факт внутрішнього переміщення і взяття на облік такої особи;
  • письмова згода на обробку персональних даних;
  • виписка (витяг) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
  • виписка відомостей з Єдиного Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про переміщення (зміну місцезнаходження) суб’єкта господарювання на територію Житомирської міської територіальної громади після 24.02.2022 року та документальне підтвердження сплати податків до бюджету Житомирської міської територіальної громади (для представників переміщеного бізнесу);
  • інформація про досвід діяльності громадського об’єднання у сфері захисту прав ВПО (для громадських об’єднань).

Вказані документи приймаються у департаменті соціальної політики Житомирської міської ради за адреою площа Польова, 8, каб. 211 (E-mail upszn@zt-rada.gov.ua).

Це можна зробити до 12 лютого 2024 року включно щоденно, крім суботи та неділі з 09:00 до 16:00, за виключенням обідньої перерви з 12:30 до 13:30.

Засідання робочої групи з підготовки установчих зборів з формування складу Координаційної ради з питань внутрішньо переміщених осіб при виконавчому комітеті Житомирської міської ради планують провести 15 лютого 2024 року.

Детальнішу інормацію можна уточнити за номером: 067 4117989.

Нагадаємо також, що мер Житомира розповів, хто першочергово претендуватиме на житло для ВПО.

Будьте першим, хто прокоментував "У Житомирі триває прийом заявок на участь у роботі Координаційної ради з питань ВПО при виконкомі"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*