Як почала розвиватися інфлюенс індустрія у Житомирі?

Як почала розвиватися інфлюенс індустрія у Житомирі?

 Інфлюенс індустрія – це новий ракурс у понятті рекламування у сучасному світі. Головною метою якого є налагодження довірливого комунікаційного зв’язку з реципієнтами та зацікавити як найбільшу кількість нових клієнтів для замовника. Основним інструментом для професіонала  слугують соціальні мережі, які відповідно потрібно правильно вести, аби люди завжди знаходили для себе цікаву інформацію у вашому блозі, а головне якісну та чесну рекламу. Саме поняття «інфлюенсеринг» з’явилося в Україні приблизно у 2009 році.  Період активного розквіту інфлюенс індустрії у місті Житомирі припав приблизно на 2018 рік. Відтоді реципієнти почали більш активно користуватися соціальними мережами. Фаворитами тоді серед соціальних мереж були Facebook, Instagram та YouTube.

 Різкий стрибок розвитку інфлюенс індустрії у місті Житомирі припав на період пандемії, коли весь світ вчився жити «в режимі онлайн», тим самим розширивши перспективи роботи для інфлюенсерів. Сьогодні соціальні мережі вважаються обов’язковим елементом у веденні будь-якого бізнесу. Хочеш щоб про твій бізнес знали люди? Ведіть активно соціальні мережі. Завдяки цікавому контенту можна значно швидше, а головне якісніше поширити інформацію про послугу чи товар широкому загалу людей. Через призму соціальних мереж можна відповісти на багато питань, які цікавлять реципієнтів, розказати про продукт/послугу, і звичайно показати його. Завдяки цьому, по-перше, налагоджується комунікація реципієнта з брендом, через інфлюенсера і по-друге, економиться час, бо менеджери бренду вже не витрачають стільки часу на відповіді на всі запитання клієнта. Після перегляду контенту від інфлюенсера до бренду звертається клієнт, який більш ймовірно орієнтований на покупку.

 Погодилася поділитися своїм досвідом одна з перших інфлюенсерок та засновниця першої у місті Житомирі SMM-агенції «Vista SMM» – Кристина Грач.

«Мій шлях інфлюенсера розпочався з того, що я  старалася просто гарно вести свій Instagram.  Завдяки гарним фото мене помітила одна дівчинка, яка запропонувала мені співпрацю  – робити фото для її сувенірного магазину. Завдяки веденню Instagram я познайомилася з великою кількістю SMM – менеджерів та блогерів з різних куточків України. Далі мені почали пропонувати співпрацю столичні агенції й це допомогло мені відточити усі свої навички, та більш детальніше розібратися у всьому. Я працювала й активно приймала запрошення до співпраць. Першою моєю співпрацею з відомою компанією було з «Raffaello». Тоді я проводила майстер-клас під назвою «Raffaello Insta Meet» у створення трендової фотографії завдяки лише смартфону. Такий захід був першим на той момент у місті Житомирі. Даний захід проводився відомими блогерами по всій Україні. Ідея створення власної SMM-агенції мені прийшла  у період ще першого карантину, і тоді з моєю подругою Лесею вирішили об’єднати наші сили, так і створилася наша «Vista SMM». Хоч спочатку в нас і не було багато роботи. Але згодом до нас надходило все більше, і більше замовлень та запрошень до співпраць. І так завдяки «сарафанному радіо» про нас знає сьогодні багато людей і хочуть співпрацювати. Нашими постійними клієнтами є магазини, заклади харчування, бренди. Мережі та багато іншого.»

 Після інтерв’ю можна дійти висновку, що для успішної кар’єри інсфлюенсера не потрібно боятися про себе заявляти. Потрібно бути особливим, запам’ятовувальним, зі своєю «фішкою», аби бути впізнаваним серед сотні інших конкурентів. Аби дивлячись на ваш контент з вами хотіли співпрацювати.

Єлизавета Павлушина

Роль інфлюенсера у сучасному світі

Будьте першим, хто прокоментував "Як почала розвиватися інфлюенс індустрія у Житомирі?"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*