«Житомиргаз» досі не відшкодував житомирянам жодної копійки

Вже більше місяця діє постанова Апеляційного суду про визнання прибудинкових лічильників ПАТ «Житомиргазу» незаконними. До яких хитрощів вдалася компанія, щоб не повертати людям переплачені кошти. Та що з цього приводу кажуть у міській раді.

Ми вже розповідали, що 22 січня 2018 року Апеляційний суд Житомирської області у повному обсязі задовольнив позов  від ГО «Об’єднання споживачів природного газу міста Житомира» та визнав незаконним встановлення прибудинкових лічильників обліку газу ПАТ «Житомиргаз» та «Житомиргаз Збут». 30 січня міський голова оприлюднив зразок заяви, з якою житомиряни можуть звертатись до «Житомиргазу» та повернути переплачені кошти.

Згодом до Житомирської міської ради почали надходити скарги, що компанія не робить перерахунки. «В судовому рішенні визнано протиправні дії щодо нарахування плати за газ мешканцям будинків, в яких прибудинкові лічильники газу. І люди почали звертатись із заявами про перерахунок , відповідно платежів. Наскільки відомо люди звертаються до міської  ради, то випадків перерахування не було там . Житомиргаз всіляко намагається ухилитись від перерахунку, стверджує чи то рішення не чітко сформульоване, то незрозуміле, то вони його оскаржують і так далі. На даний час особисто мені з того що приходило одиниці, там буквально до 10 звернень, можливо, ще надходили нові, але вони не потрапили до мене. А взагалі дуже багато людей звернулись на етапі розгляду справи, просили, надсилали свої платіжки, таких було понад 100 чоловік, можливо навіть і декілька сотень…» – розповідає Євген Черниш, директор юридичного департаменту Житомирської міської ради.

Як і очікувалось, 26 січня ПАТ «Житомиргаз» подав касаційне звернення до Верховного суду відносно постанови від 22 січня. Міська рада запевняє, що і надалі підтримуватиме житомирян у судових процесах. «Міська рада не є стороною у даному спорі. В частині інформаційної підтримки, в частині зібрання доказів, так ми підтримуємо мешканців, членів територіальної громади» – зауважив директор юридичного департаменту.

У свою чергу, невиконання обов’язків, покладених  судом, у «Житомиргаз» коментують так: «Постанова Апеляційного суду Житомирської області набрала законної сили з моменту її прийняття, є обов’язковою для виконання, але при цьому Апеляційним судом Житомирської області не було вирішено питання щодо самого перерахунку об’ємів природного газу побутовим споживачам. Усі без винятку звернення приймаються і реєструються у відповідному порядку у Центрі обслуговування клієнтів, що знаходиться за адресою вул. Київська, 54. Жодному клієнтові у реєстрації заяви не було відмовлено».

Times.Zt.Ua і надалі стежитиме за ходом цих протистоянь. Сподіваємось, що закон буде все ж таки на боці ошуканих житомирян.

Аліна ДОМБРОВСЬКА

Будьте першим, хто прокоментував "«Житомиргаз» досі не відшкодував житомирянам жодної копійки"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*