Транспорт Житомира: з якими проблемами при оплаті картою стикаються містяни

У Житомирі минулого року збільшилася вартість проїзду в громадському транспорті: в тролейбусах і трамваях – 10 грн, а в маршрутках і автобусах – 14 грн. Разом із тим, увесь без винятку міський транспорт має бути оснащений валідаторами для оплати проїзду банківською, транспортною картками або «Карткою житомирянина». Система відносно нова, тому має свої недоліки в роботі, з якими періодично стикаються пасажири. 

Серед найрозповсюдженіших запитів: «Чому моя карта в “Чорному списку” транспортної системи Житомира»?, «Як користуватися Картою житомирянина?», «Чому у мене списуються гроші за проїзд двічі?». Журналісти «Times.ZT» вирішили проконсультуватися в КП «Житомиртранспорт» щодо цих питань. Декілька годин зі спробами додзвонитися в службу підтримки, і «вуаля», нарешті отримуємо відповідь. Тому написане на сайті «Завжди на зв’язку» в реальності може означати – «Вам прийдеться довго чекати на відповідь».

Диспетчер «Житомиртранспорту» Олена зазначає, списання за проїзд відбувається не одразу в момент оплати, а дещо пізніше. Тому, якщо на момент списання коштів за проїзд (ввечері того ж дня чи наступного дня), ви витратили залишок на карті, зняли всю суму з рахунку або у вас був баланс «0 грн», то вашу карту буде тимчасово заблоковано, поки ви не погасите борг:

«Щодо блокування карти, то до нас з цим питанням часто звертаються, бо житомиряни не до кінця володіють інформацією, коли саме проходить списання оплати за проїзд. Взагалі сама система у нас працює офлайн. Тобто, коли пасажир прикладає карту до валідатора, гроші з карти списуються дещо пізніше, не одразу. Зазвичай списання в цей же день проходить, але за кілька годин. Якщо на картці баланс “0 грн” і людина прикладає карту до валідатора, то вона отримує квиток, а списання приходить ввечері або наступного дня. І коли приходить списання, а на карті немає грошей, то система автоматично блокує карту на декілька днів, доки не буде коштів на карті, щоб закрити це списання. Коли вже оплачена та поїздка, то карта в системі автоматично розблокується». 

Втім, система може працювати з деякими недоліками, тому якщо у вас на карті є гроші, але оплата за проїзд не проходить і банк пише «платіж відхилено», потрібно звернутися до «Житомиртранспорт», де цю проблему допоможуть вирішити.

«Різні, звісно, можуть бути технічні нюанси. Може бути таке, що на карті є гроші, але списання не відбувається. У такому разі потрібно звертатися до нас на “гарячу лінію” – 073-333-15-80. Це технічна лінія, дзвонити туди не треба, користувач має написати у Viber або Telegram і вказати перші 6 цифр або 4 останні цифри банківської карти, залишити заявку, протягом декількох днів заявку буде оброблено, і потім по програмі наш спеціаліст дивиться, у чому там проблема. Тобто, якщо це чисто технічний нюанс, то його одразу виправлять. Це буває доволі рідко, але треба розбиратися, бо буває різне», – пояснює Олена.

Раніше житомиряни скаржилися на подвійне списання коштів за проїзд, втім, як пояснює фахівчиня «Житомиртранспорту», цю ситуацію вирішили:

«Раніше у нас була проблема з подвійним списанням коштів з карток житомирян, але зараз такого вже немає, ми виправили всі нюанси. Тобто зараз кожне списання відбувається за конкретну поїздку. Найчастіше до нас звертаються пільгові категорії громадян. Для прикладу, про “Карту житомирянина”, бо була проблема, коли “Ощадбанк” призупинив їх видачу. Також звертаються за консультацією по користуванню “Картою житомирянина”, про пільгове перевезення, вартість проїзду, електронні квитки: як поповнити, використовувати». 

Нагадаємо, у Житомирі не планують випускати на маршрути додатковий електротранспорт.

Будьте першим, хто прокоментував "Транспорт Житомира: з якими проблемами при оплаті картою стикаються містяни"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*