Житомиртеплокомуненерго рахує, як може: вартість тепла знизилась, платіжки зросли

Платіжки за теплопостачання у грудні 2019 року продовжують вражати житомирян. Незважаючи на зниження ціни природного газу, відповідно до постанови Кабміну від 24.12.2019 року та перерахунок, який наче б то провело комунального підприємства”Житомиртеплокомуненерго” мешканці міста змушені самостійно вивчати тонкощі розрахунків та перерахунків. Адже платіжки за грудень в багатьох з них вичерпної інформації не дають. А подекуди послуга теплопостачання не знизилась, як було обіцяно, а зовсім навпаки.

Однією з версій КП «Житомиртеплокомуненерго» є те, що будинкові лічильники за деякими адресами зламались, а до інших в працівників підприємства просто не було доступу у період передноворічних свят. 

«Програмне забезпечення для розрахунку і відображення перерахунку в квитанції-повідомленні виконувалося в досить стислий термін (27.12.2019 р. — 02.01.2020 р.), потрібно було врахувати велику кількість варіантів нарахувань (нарахування по пільгам, в будинках з лічильниками, з місцями загального користування (МЗК), без МЗК, з різними складовими МЗК, будинки, в яких не працюють лічильники або показники неможливо зняти, будинки без лічильників і т.д, суми відшкодувань, суми перерахунків, звітна інформація). Тому в ряді будинків, а саме в тих, де не були зняті показники теплових лічильників за різними причинами (в основному у зв’язку з поломкою) нарахування виставлялося по нормі споживання. Зазначаємо, що в будинках з тепловими лічильниками нарахування відбуваються за період (наприклад :25.11.2019 — 25.12.2019 рр), при цьому частка з 25 по 30.11.19 — перерахунок за попередній місяць, частка з 1 по 25.12.19 — нарахування за поточний місяць. Перерахунок через зниження ціни на природний газ стосувався тільки частки грудня», — повідомили в комунальному підприємстві. 

Зокрема лічильники вийшли з ладу, про що одразу не дізналися працівники комунального підприємства, за такими адресами: 

вул. Мистецькі ворота, 4;

вул. Космонавтів, 20, 26, 42;

вул. Гагаріна, 38;

пров. Вацківський, 3 (32-67 кв);

вул. Вокзальна, 8;

вул. київська, 96;

вул. Хлібна, 43; 

вул. пушкінська, 31;

вул, Слобідська, 18;

вул, Шевченка, 35а;

пров. 1 Київський, 7;

пров. Шкільний, 11.

«Сьогодні ходили розбиратися. Поламаний будинковий лічильник аж 1 місяць і 3 тижні. Це нормально? Нарахування відбулися по середньому плюс за листопад додали. Керуюча фірма ВЖРЕП № 9: „Це не наші проблеми. Ми відповідаємо лише за ті послуги, які безпосередньо надаємо вашому будинку“. Отака „мурзілка“ малята. Ну, тепер будуть і ваші, і наші. Бо буду безпосередньо все контролювати, що відбувається із лічильником», — розповіла у коментарі Times.ZT житомирянка Леся.

Головний бухгалтер комунального підприємства пояснила, що розрахунковий тариф 38,89 грн був затверджений, коли ціна газу складала майже 8,4 грн за кубометр, відповідно до середньої сезонної температури −2 С. Проте відповідно до постанови № 630, якщо змінюється температура в більшу чи меншу сторону, тоді плановий тариф коригується. Відповідно через погодні умови розрахунковий тариф склав не 38.69, а 32. 693. Далі у грудні були внесені зміни до тієї ж постанови № 630, відповідно до яких КП «Житомиртеплокомуненерго» повинно було зробити коригування тарифів по газовій складовій. 

Тобто фактично відбулось 2 етапи зниження ціни на теплопостачання. Спочатку фактичний тариф був 38.69, потім через погодні умови — 32.693. а через зміну ціни газу впав майже до 25 грн.

«У моєму конкретному будинку, враховуючи зміну тарифу навіть при наявності лічильника, тарифи в цьому році, більші ніж в минулому. І таке відбувається систематично по всьому місту. А більшими тарифи і в принципи бути не можуть! Лічильник в будинку був і минулого року, а темпиратурний режими в грудні 2018 та 2019 року доволі відрізняються. Як тоді відбуваються нарахування?! Ви в жовтні від „балди“ виставили, в листопаді зробили знижку, а в грудні що, знову від балди?!. Опалювальний сезон з різних причин почався 6 листопада», — поцікавився житомирянин.

Заступник директора КП «Житомиртеплокомуненерго» Віктор Назаров пояснив, що в жовтні опалення ввімкнули на 3-5 днів, тобто в деяких будинках опалювальний сезон розпочався 28, 29 жовтня, а в деяких тоді не розпочався. 

«У жовтні по лічильнику ми виставили лише ті будинки, які ми можемо опитати за допомогою модема, приблизно 265-268 лічильників. Всі інші будинки, на основі довідок, завірених управителем участку і нашими людьми, які контролюють лінії — виставили за нормою. У Листопаді ми уточнили пуск тепла та підключення, де немає лічильника, і зробили перерахунок вже відповідно до показників лічильника, знявши нарахування по нормі з 28 жовтня по 25-26 листопада. У грудні ми теж знімали показники лічильника і всім поставили за показниками, проте це може бути не 32 дні, а наприклад, 35, бо показники лічильника могли зняти у період з 24 листопада по 29 грудня” – пояснив Назаров. 

Під час житлово-комунальної комісії Житомирської міської ради, яка відбулась вчора,16 січня, члени комісії також дали розпорядження для КП «Житомиртеплокомуненерго» розробити квитанцію за централізоване опалення з графою окремого нарахуванням щодо опалення МЗК (місця загального користування). Це потрібно насамперед для того, аби в платіжках для жителів будинку, в яких проживають користувачі централізованого та автономного опалення одночасно, тариф від МЗК нараховувався для всіх, а не лише розподілявся на користувачів централізованого постачання. У міській раді пояснювали, що квитанції для частини користувачів автономного опалення не приходять, адже з ними елементарно не уклали договір. 

Виходить, що у кожного житомирянина своя причина змін у платіжках за теплопостачання у грудні 2019 року: в одних через поломку лічильника і подальше нарахування за нормою, в інших через несправедливий пункт МЗК, а в третіх через невчасно переглянуті показники лічильників, тощо. Комунальне підприємство обіцяє на кінець поточного місяця певним чином виправити цю ситуацію: «ТОВ МІЦ, що виконує програмне забезпечення згідно договору з підприємством, повідомлено про помилку з проханням виправити її, щоб доставити до поштових скриньок споживачів квитанції з коректним відображенням», — запевнили в ЖТКЕ.

Нагадаємо, що житомиряни у соц мережі Facebook обурювались платіжками за грудень, де замість здешевшання тарифів на них чекала купа запитань. А також чому деякі житомряни змушені ереплачувати за теплопостачання читайте на Times.ZT

Будьте першим, хто прокоментував "Житомиртеплокомуненерго рахує, як може: вартість тепла знизилась, платіжки зросли"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*