Житомиртеплокомуненерго рахує, як може: вартість тепла знизилась, платіжки зросли

cropped 0 e1579266712281 - Житомиртеплокомуненерго рахує, як може: вартість тепла знизилась, платіжки зросли

Платіжки за теплопостачання у грудні 2019 року продовжують вражати житомирян. Незважаючи на зниження ціни природного газу, відповідно до постанови Кабміну від 24.12.2019 року та перерахунок, який наче б то провело комунального підприємства”Житомиртеплокомуненерго” мешканці міста змушені самостійно вивчати тонкощі розрахунків та перерахунків. Адже платіжки за грудень в багатьох з них вичерпної інформації не дають. А подекуди послуга теплопостачання не знизилась, як було обіцяно, а зовсім навпаки.

Однією з версій КП «Житомиртеплокомуненерго» є те, що будинкові лічильники за деякими адресами зламались, а до інших в працівників підприємства просто не було доступу у період передноворічних свят. 

«Програмне забезпечення для розрахунку і відображення перерахунку в квитанції-повідомленні виконувалося в досить стислий термін (27.12.2019 р. — 02.01.2020 р.), потрібно було врахувати велику кількість варіантів нарахувань (нарахування по пільгам, в будинках з лічильниками, з місцями загального користування (МЗК), без МЗК, з різними складовими МЗК, будинки, в яких не працюють лічильники або показники неможливо зняти, будинки без лічильників і т.д, суми відшкодувань, суми перерахунків, звітна інформація). Тому в ряді будинків, а саме в тих, де не були зняті показники теплових лічильників за різними причинами (в основному у зв’язку з поломкою) нарахування виставлялося по нормі споживання. Зазначаємо, що в будинках з тепловими лічильниками нарахування відбуваються за період (наприклад :25.11.2019 — 25.12.2019 рр), при цьому частка з 25 по 30.11.19 — перерахунок за попередній місяць, частка з 1 по 25.12.19 — нарахування за поточний місяць. Перерахунок через зниження ціни на природний газ стосувався тільки частки грудня», — повідомили в комунальному підприємстві. 

02 03 TSEntr Platizhky 1024x576 - Житомиртеплокомуненерго рахує, як може: вартість тепла знизилась, платіжки зросли

Зокрема лічильники вийшли з ладу, про що одразу не дізналися працівники комунального підприємства, за такими адресами: 

вул. Мистецькі ворота, 4;

вул. Космонавтів, 20, 26, 42;

вул. Гагаріна, 38;

пров. Вацківський, 3 (32-67 кв);

вул. Вокзальна, 8;

вул. київська, 96;

вул. Хлібна, 43; 

вул. пушкінська, 31;

вул, Слобідська, 18;

вул, Шевченка, 35а;

пров. 1 Київський, 7;

пров. Шкільний, 11.

«Сьогодні ходили розбиратися. Поламаний будинковий лічильник аж 1 місяць і 3 тижні. Це нормально? Нарахування відбулися по середньому плюс за листопад додали. Керуюча фірма ВЖРЕП № 9: „Це не наші проблеми. Ми відповідаємо лише за ті послуги, які безпосередньо надаємо вашому будинку“. Отака „мурзілка“ малята. Ну, тепер будуть і ваші, і наші. Бо буду безпосередньо все контролювати, що відбувається із лічильником», — розповіла у коментарі Times.ZT житомирянка Леся.

1 AiTmwlibQftpZi9Al9uqxg 1024x768 - Житомиртеплокомуненерго рахує, як може: вартість тепла знизилась, платіжки зросли

Головний бухгалтер комунального підприємства пояснила, що розрахунковий тариф 38,89 грн був затверджений, коли ціна газу складала майже 8,4 грн за кубометр, відповідно до середньої сезонної температури −2 С. Проте відповідно до постанови № 630, якщо змінюється температура в більшу чи меншу сторону, тоді плановий тариф коригується. Відповідно через погодні умови розрахунковий тариф склав не 38.69, а 32. 693. Далі у грудні були внесені зміни до тієї ж постанови № 630, відповідно до яких КП «Житомиртеплокомуненерго» повинно було зробити коригування тарифів по газовій складовій. 

Тобто фактично відбулось 2 етапи зниження ціни на теплопостачання. Спочатку фактичний тариф був 38.69, потім через погодні умови — 32.693. а через зміну ціни газу впав майже до 25 грн.

«У моєму конкретному будинку, враховуючи зміну тарифу навіть при наявності лічильника, тарифи в цьому році, більші ніж в минулому. І таке відбувається систематично по всьому місту. А більшими тарифи і в принципи бути не можуть! Лічильник в будинку був і минулого року, а темпиратурний режими в грудні 2018 та 2019 року доволі відрізняються. Як тоді відбуваються нарахування?! Ви в жовтні від „балди“ виставили, в листопаді зробили знижку, а в грудні що, знову від балди?!. Опалювальний сезон з різних причин почався 6 листопада», — поцікавився житомирянин.

Заступник директора КП «Житомиртеплокомуненерго» Віктор Назаров пояснив, що в жовтні опалення ввімкнули на 3-5 днів, тобто в деяких будинках опалювальний сезон розпочався 28, 29 жовтня, а в деяких тоді не розпочався. 

«У жовтні по лічильнику ми виставили лише ті будинки, які ми можемо опитати за допомогою модема, приблизно 265-268 лічильників. Всі інші будинки, на основі довідок, завірених управителем участку і нашими людьми, які контролюють лінії — виставили за нормою. У Листопаді ми уточнили пуск тепла та підключення, де немає лічильника, і зробили перерахунок вже відповідно до показників лічильника, знявши нарахування по нормі з 28 жовтня по 25-26 листопада. У грудні ми теж знімали показники лічильника і всім поставили за показниками, проте це може бути не 32 дні, а наприклад, 35, бо показники лічильника могли зняти у період з 24 листопада по 29 грудня” – пояснив Назаров. 

4 1 683x1024 - Житомиртеплокомуненерго рахує, як може: вартість тепла знизилась, платіжки зросли

Під час житлово-комунальної комісії Житомирської міської ради, яка відбулась вчора,16 січня, члени комісії також дали розпорядження для КП «Житомиртеплокомуненерго» розробити квитанцію за централізоване опалення з графою окремого нарахуванням щодо опалення МЗК (місця загального користування). Це потрібно насамперед для того, аби в платіжках для жителів будинку, в яких проживають користувачі централізованого та автономного опалення одночасно, тариф від МЗК нараховувався для всіх, а не лише розподілявся на користувачів централізованого постачання. У міській раді пояснювали, що квитанції для частини користувачів автономного опалення не приходять, адже з ними елементарно не уклали договір. 

Виходить, що у кожного житомирянина своя причина змін у платіжках за теплопостачання у грудні 2019 року: в одних через поломку лічильника і подальше нарахування за нормою, в інших через несправедливий пункт МЗК, а в третіх через невчасно переглянуті показники лічильників, тощо. Комунальне підприємство обіцяє на кінець поточного місяця певним чином виправити цю ситуацію: «ТОВ МІЦ, що виконує програмне забезпечення згідно договору з підприємством, повідомлено про помилку з проханням виправити її, щоб доставити до поштових скриньок споживачів квитанції з коректним відображенням», — запевнили в ЖТКЕ.

Нагадаємо, що житомиряни у соц мережі Facebook обюрювались платіжками за грудень, де замість здешевшання тарифів на них чекала купа запитань. А також чому деякі житомряни змушені ереплачувати за теплопостачання читайте на Times.ZT

Будьте першим, хто прокоментував "Житомиртеплокомуненерго рахує, як може: вартість тепла знизилась, платіжки зросли"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*