Маршрут, який сполучає Паперову фабрику і ЖДУ імені Івана Франка, визнали нерентабельним. У міськраді кажуть, що його варто розглядати лише як допоміжну дію для 23-го маршруту. Але певний час студенти все ще зможуть добиратися ним до унверситету.
Як раніше повідомляв Times.ZT, тестовий автобусний маршрут з’явився як спецпідвіз у той час, коли студенти їдуть на навчання та повертаються додому. Начальник управління транспорту і зв’язку житомирської міськради Михайло Грищук пояснив, що питання рентабельності та доцільності маршруту вирішать вже за тиждень (з 3 вересня до 10 відповідно – ред.).
Тому сьогодні ми вирішили дізнатися про подальшу долю маршруту у заступника міського голови Дмитра Ткачука. Він розповів, що маршрут поки функціонуватиме.
«Маршрут абсолютно нерентабельний і не дуже раціональний. Будемо дивитися ситуативно. За тиждень ми побачили, що і користь, і популярність маршруту відносна, а економічно його навіть немає сенсу розглядати. Він запускався з соціальною метою, ніхто й не очікував, що він хоча би буде окупатися. Навіть близько ні зарплату водія, ні пальне, нічого він не окупає. Навіть констатуючи по тому, яка там завантаженість – ну на одному рейсі так, люди є. Всі решта не дуже доцільні», – пояснив він.
Заступник міського голови розповів і про те, для чого його взагалі запускали.
«Все-таки ставку робимо на повноцінний маршрут – 23, незалежно від того, хто буде перевізником – чо комунальний, чи існуюючий приватний. Але повноцінний маршрут є повноцінний маршрут. Автобус від Паперової фабрики до ЖДУ – це швидше додаткова допоміжна дія, а констатуємо: ефективність її поки не дуже висока», – сказав Дмитро Ткачук.
Як повідомлялося раніше, у Житомирі розірвали договір з перевізником маршруту № 4, що сполучав Паперову фабрику та Крошню. Пасажирів обурив той факт, що доведеться їздити з пересадками та переплачувати. У міськраді пообіцяли, що платити двічі не доведеться, а транспортне сполучення забезпечуватиме маршрут № 23. Та, як виявилось, пасажири ним не дуже задоволені.
Нагадаємо, що депутати дозволили керівництву Житомирського ТТУ придбати нові МАЗи на умовах фінансового лізингу. Таке рішення вони підтримали під час позачергової сесії міської ради. А житомирські пільговики з 14 серпня можуть безкоштовно їздити у маршрутках без часових обмежень.
Олена ВАХОВСЬКА
Будьте першим, хто прокоментував "Тестовий маршрут, який підвозив студентів до ЖДУ, визнали нерентабельним"