Сьогодні, 19 березня, до журналістів Times.ZT звернувся голова ОСББ будинку за адресою проспект Незалежності, 39. Житомирянин скаржиться, що у його під’їзді відімкнули газопостачання ще три дні тому через начебто аварію, а працівники Житомиргазу не хочуть лагодити мережу, допоки ОСББ не підпише з “Житомиргазом” договір на тривале та фінансово зобовязуюче технічне обслуговування.
“Житомиргаз відключив постачання на один під’їзд. І ніяк не хочуть включати. А того, хто заборгував їм гроші, немає тут. Перед входом у під’їзд з центральної магістралі є такий краник. Там не зламано, а просто витік газу був. Сусід викликав “104”, вони приїхали, вимкнули газ й опломбували. Я вчора написав заяву: прошу провести ремонтні роботи за адресою проспект Незалежності, 39, перший під’їзд, оплату гарантую. Сьогодні дзвоню, а потім ще під’їхав на вул. Київська, 54 (Житомиргаз Збут), мене направили на вул. Перемоги, 10 , а там відправляють назад. Врешті мені передзвонили і розповіли, що потрібно підписати договір ТО. Я попросив, щоб мені дали договір для ознайомлення. Потім мені сказали, що потрібно підписати ще акт розмежування. Але повідомили, що не зможуть виправити все за день. А в людей інша проблема – вдома газу немає. У Житмиргазі мені сказали, що не можуть приїхати і зняти пломбу чи провести ремонтні роботи, поки я не підпишу акт і договір. Виходить якесь замкнуте коло – два тижні треба чекати, щоб вони все зробили і ще й договір підписувати”, – розповів голова ОСББ Михайло Сєта.
Схожа ситуація трапилась і з жителькою будинку на вул. Покровській:
“У нас була дуже неприємна ситуація з газом. Слава богу, що в нашому будинку також приміщення банку, якому теж вимкнули газопостачання. Аварійну службу взагалі ніхто не викликав. Камери відеонагляду з банку зафіксували, як самі ж працівники газконтори спочатку відковиряли цей вентиль, а потім сказали, що аварійна ситуація, і поки договір не підпишемо, нічого не зроблять. І тільки завдяки тому відеозапису ми змогли домогтись свого, але ремонтні роботи теж затягнулись десь на тиждень”.
Журналісти Times.ZT намагались дізнатись у “Житомиргазу” причину таких умов ремонту мережі газопостачання та чому люди змушені залишитися без газу тижнями. Ми зателефонували в контактцентр Житомиргазу, де нас направили до “Житомиргаз Збуд”. З контактів Збуду доступний тільки відділ канцелярії, який звісно що не спеціалізуються в таких питаннях.
Далі редакція Times.ZT зконтактувала з менеджеркою по зв’язках з громадськістю ТОВ “Житомиргаз Збуд” Мариною Безименною. Вона дала контакти Юлії Петришиної, яка координує з технічних питань в АТ “Житомиргаз”
“Як правило люди тижнями не сидять. Ми не можемо просто пустити газ. А взагалі треба договір укласти, бо будь-яке надання послуг передбачає укладення договірних відносини. Ми це робимо офіційно, відповідно до юридичного порядку та норм закону. Тобто ми не просто ремонтуємо, бо в першу чергу це небезпека і відповідальність. Я думаю, що це питання буде вирішене найближчим часом”, – пояснила Юлія Петришина.
Вона також розповіла, що було виявлено витік газу. Частина газової мережі потребує заміни, тому витік локалізували для безпеки мешканців.
“Ми не можемо відновити газопостачання, поки не буде проведено заміни частини мережі. Представники нашої компанії виїхали на місце, провели оцінку роботи та надали інформацію обслуговуючій компанії. Наразі рішення за ними. На них лежить відповідальність за мережі і вони мають прийняти рішення, коли вони будуть замінені, відновлені, відремонтовані. А загалом їм треба уважніше дивитися за експлуатацією газових мереж. Договору на обслуговування у нас з ними наразі немає, і звичайно, щоб надати їм послуги ми маємо попередньо підписати договір. Як тільки ОСББ підпише договір, буквально за кілька робочих днів буде відновлено газопостачання, в залежності від об’єму робіт та особливості їх виконання. Це може бути 1-2 дні”, – сказала Юлія Петришина.
Вона також зауважила, що виконати з роботи з ремонту газової мережі може будь-яка організація, у якої є дозвільні та кваліфікаційні документи, проте постачання газу у квартири контролює Житомирграз і ввімкне тільки після власної перевірки цілісності мереж.
У січні цього року у мешканців будинків Покровська, 15 та Чуднівська, 94 трапилася аналогічна ситуація – житомиряни залишились без газу посеред зими на кілька днів. Нагадуємо, що житомирські депутати звертались до Уряду через передачу газових мереж у власність міста.
Будьте першим, хто прокоментував "Житомиргаз шантажує людей відключеним газом, допоки користувачі не підпишуть зобов’язуючий договір ТО"