У Житомирській міськраді пояснили, чому перевізники влаштували “забастовку” й не випускали маршрутки

Протягом останніх трьох днів житомиряни зіткнулися з проблемою проїзду в громадському транспорті. Зокрема, через здорожчання газу метану більшість перевізників скоротили випуск транспорту на маршрутах, а дехто й взагалі скасував. Зауважимо, що метан в порівнянні з п’ятницею, 1 жовтня, й станом на 5 жовтня подорожчав майже у два рази. Перевізники просять переглянути й підвищити тариф на проїзд в громадському транспорті. 

“Ми знаємо, що було прийняте рішення по зміні транспортної мережі. Були проведені конкурси, і, хотів би наголосити, що зміни по мережі з 21 маршруту, які подавалися на конкурс, відбулися по 16 маршрутам. Маємо скарги та зауваження по деяким маршрутам, але більшість претензій були пов’язані з тим, що відбулося стрімке зростання палива, а саме газу. Мали 14-19 грн/м3, а зараз офіційно заявлено Нафтогазом України 36-37 грн/м3. Більшість маршрутів у нас, все ж таки, на газу метані, що змусило водіїв швидко переобладнуватися на газ пропан, бутан або переходити на бензин. Тому більшість машин не змогло виїхати. Зауваження й скарги, які на сьогоднішній день є на інтернет ресурсах, ми опрацьовуємо в робочому режимі і надіємося, що найближчим часом перевізники все ж таки прикладуть всіх зусиль, випустять максимальну кількість техніки на наші маршрути, і мережа запрацює”. – пояснив заступник голови Житомирської міської ради Олександр Шевчук. 

Зокрема проблеми через підняття тарифу вплинули на такі житомирські маршрути, як №44, №8, №37, №33 та інші маршрути, які їздять на газу.

“Вони зараз переобладнують, укладають договори, й по можливості відпускають. Ми бачили маршрут №44, який не виїхав в понеділок, бо практично весь парк в нього на метані. Сьогодні маршрут №44 вийшов на ранок у складі семи автобусів. Якщо переобладнають ще один чи два автобуси, то на вечірній пік вийдуть.  

Я нагадую всім, що конкурси відбулися й перевізників визначено, але на сьогоднішній день договори підписані тільки з комунальним підприємством ЖТТУ. Ні з одним перевізником ще не підписаний договір, оскільки в нас були основні вимоги, які передбачені нашим законодавством і додаткові вимоги, про які ми вже наголошували – це встановлення GPS-трекера й висвітлення в системі тощо. На сьогоднішній день практично 50% встановлювали все ж таки обладнання. У нас є визначний оператор – це “Дозор Україна”. Перевізники працюють з ним. Поки перевізники не виконають всі вимоги, не збільшать кількість рухомого складу до конкурсних вимог і взагалі конкурсні вимоги, до тих пір договір з перевізником підписаний не буде”, – додав Шевчук. 

Після зміни маршрутів й подорожчання ціни на метан всі дизельні автобуси, а саме №3, №4, №10, №58, №23 вийшли в повному обсязі. Маршрути, які поступово додаються – це №30, №14, №37, №8 і №33. Вони поступово переобладнуються.

“Вчора було наше останнє зібрання з перевізниками. Зараз вони звертаються до нас з проханням переглянути тариф на проїзд в громадському транспорті в зв’язку з подорожчанням. 

Деякі перевізники все ж змінили рухомий склад, покращили його. Є можливість для маломобільних груп населення – низькополі автобуси. Інша частина перевізників не змінюють рухомий склад, вказуючи на те, що тариф не відповідає та інші умови”, – прокоментував начальник управління транспорту та зв’язку Житомирської міської ради Костянтин Підпокровний. 

Щодо оновленої транспортної мережі у житомирян найчастіше виникають питання  через зручність таких маршрутів, як №5, №30 , №3 та №44. Проте запропоновані часткові зміни ще не погоджені й тільки опрацьовуються.

Будьте першим, хто прокоментував "У Житомирській міськраді пояснили, чому перевізники влаштували “забастовку” й не випускали маршрутки"

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.


*