Шок: у Дніпрі жінка за 1 млн грн намагалася продати власного 2-річного сина

У Дніпрі жінка намагалася продати свого дворічного сина, за один мільйон гривень. Під час затримання, свої дії панянка пояснила тим, що він нібито заважав їй влаштовувати особисте життя. Про це повідомили в Офісі генпрокурора. Встановлено, що жінка…


Чат з чемпіонами та навички лідерства: #Olimpiclab завітав у Студеницький ліцей

#Olimpiclab у розділі “Чат з чемпіонами та навички лідерства” завітав 22 квітня  у Студеницький ліцей. Учні ліцею, познайомилися із Іриною Бондар – майстром спорту міжнародного класу, в елітній групі основного складу збірної команди України, чемпіонкою…


Стандарти журналістики під час повномасштабного вторгнення

Війна поставила перед журналістами нові виклики, зокрема в дотриманні журналістських стандартів. Деякі з них є небезпечними для життя як журналістів, так і оточуючих людей, а деякі можуть нашкодити державній безпеці. Що можна віднести до стандартів…


Поліція ліквідувала в Одесі шахрайський call-центр

Шахрайський call-центр в Одесі ошукав  громадян Чехії на 5,5 мільйонів гривень. Сорокарічний житель Дніпра разом з іншими двома громадянами України та шістьма  громадянами Чехії, оголошеними в міжнародний розшук за шахрайство у складі злочинної організації, організували…


Візуалізація в умовах війни: меми про війну в Україні

Життя в умовах війни викликає не лише болючі спогади та непередбачувані випробування, але й спонукають до змін у способах вираження та сприйнятті інформації. Візуальна інформація, зокрема меми, стали важливим інструментом в обробці та розумінні складних…


Через дефіцит потужності на Житомирщині введено графіки обмеження споживання

Сьогодні, 23 квітня, в українській енергосистемі зафіксовано дефіцит потужності. Як наслідок в області введено графіки обмеження споживання. Про це повідомили у прес-службі АТ «Житомиробленерго». “Шановні юридичні споживачі електроенергії! У зв’язку з виникненням дефіциту потужності в…


Забіг з барʼєрами та руханка: #OlimpicLab завітав до житомирських студентів

 #OlimpicLab завітав до студентів ЖДУ ім. І.Франка на чудовий забіг з барʼєрами та руханку, які провела Марина Чорна – срібний призер європейського олімпійського фестивалю з легкої атлетики. Марина розповіла про напрямок «Основи розвитку бізнесу та…


#Olimpiclab у розділі “Чат з чемпіонами та навички лідерства” завітав 22 квітня  у Студеницький ліцей. Учні ліцею, познайомилися із Іриною Бондар – майстром спорту міжнародного класу, в елітній групі основного складу збірної команди України, чемпіонкою…


Роль журналіста під час повномасштабного вторгнення є дуже важливою. У першу чергу професійна діяльність допомагає в захисті прав людини та свободи слова. В умовах війни журналісти поширюють актуальну інформацію про боротьбу нашого народу за незалежність….


Кожен народ має свою власну історію, яка є свідком його величі та випробувань. Україна, здобувши свою незалежність у 1991 році, стала майстерною амбасадоркою цієї правдивої історії. Відтоді кожен день країна стикається з випробуваннями, але і…


Якщо говорити про просування засобів масової інформації у соціальних мережах, неможливо не згадати про TikTok. Ця соціальна мережа набула популярності досить недавно, у 2020-х роках під час пандемії Covid-19. Зараз цей майданчик для публікації коротких…


В Житомирському ліцеї №34 відбувся #OlimpicLab. Розказала діткам про свій спортивний шлях, поділилась навичками лідерства та  провела запальну руханку Марина Чорна – багаторазова чемпіонка та призерка чемпіонатів України з легкої атлетики ,призер ЄЮОФ з легкої…


18 квітня #Olimpiclab у розділі «навички лідерства» завітав до Школи Художньої Гімнастики «Олімпійські надії». Тренери Анастасія Левчук та Анастасія Онуфрак разом з викладачами ЖДУ ім І.Франка факультету фізичного виховання і спорту Людмилою  Гедзюк, Дмитром Гудзюком…


 Інфлюенс індустрія – це новий ракурс у понятті рекламування у сучасному світі. Головною метою якого є налагодження довірливого комунікаційного зв’язку з реципієнтами та зацікавити як найбільшу кількість нових клієнтів для замовника. Основним інструментом для професіонала …


Якщо електронні видання вирішують використовувати соціальні мережі у своїй роботі, то варто не забувати про дотримання професійної етики та журналістських стандартів. Це не тільки допоможе створити позитивний образ видання, але й вбереже від проблем. Публікуючи…


#OlimpicLab за напрямом «Олімпійські та загальнолюдські цінності» завітав 16 квітня до ліцею №12 в Житомирі. А наступного дня, 17 квітня, там же пройшов захід #DoLikeOlympians. Учні ліцею взяли участь в руханці та в цікавих естафетах…


На сьогодні інтернет-технології є невід’ємною складовою нашого життя. Ми отримуємо діджитал-послуги від держави та бізнесу, передаємо мережею конфіденційну інформацію, спілкуємося онлайн з близькими на особисті теми. Нерідко цими даними намагаються заволодіти зловмисники, переслідуючи власні інтереси….


Для багатьох з нас соціальні мережі стали місцем роботи. І так робота в соціальних мережах перетворилася з другорядного поняття в багатомільйонний бізнес. Тепер контент-мейкери стали  якоюсь мірою адвокатами, маркетологами та представниками брендів. У цій статті…


Сьогодні Instagram вважається не лише розвагою для реціпієнтів. Тепер це ефективна платформа для налаштування стратегії продажу та контенту, яка мотивує людей до покупки. А також надає можливість використовувати роль інфлюенсера чи блогера для налагодження зв’язків…


Однією з найпопулярніших соціальних мереж у всьому світі є Instagram. Ця платформа чудово підходить для публікацій візуального контенту, який дуже важливий і в журналістиці. Сучасні реципієнти полюбляють читати матеріали, які підкріплені зображеннями або ж відео….


У сучасному світі захист свободи слова та незалежності ЗМІ є важливим елементом демократії. Значення журналістики як чинника контролю за владою та поширення об’єктивної інформації особливо зростає в контексті конфліктів між місцевими ЗМІ та місцевою владою….


  Завдяки широкому попиту у соціальних мережах серед реципієнтів значно розширився сам спектр можливостей та функціонування мережевих платформ. Тепер популярні соціальні мережі використовують як ефективний елемент маркетингу та просування свого продукту чи послуги серед підприємців….